Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Excel 2007: twee vensters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Zodra ik een excel bestand open wordt deze telkens in het zelfde excel venster geopent.
Is het ook mogelijk en zoja hoe kan ik standaard instellen dat elk XLS, XLSX in een nieuw excel venster geopend wordt?
Zodat ik twee excel bestanden naast elkaar kan vergelijken.
Wat ik op internet vond was niet voor toepassing van mijn configuratie.
Ik draai nu op Windows 7 (in domein) en office 2007.

Hoop dat jullie mij snel verder kunnen helpen! ;)

Groetjes, Dennis

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit heet MDI (Multiple document interface) / SDI (Single): handige zoektermen. Maar ik dacht dat het in Excel niet kon worden aangepast - en dat altijd SDI wordt gebruikt. Weet je zeker dat niet 'gewoon' de boel in je taakbalk is gegroepeerd? Of heb je misschien Beeld -> Alle vensters gebruikt?

offtopic:
Omdat het hier heel relevant is welke OFF-versie er is gebruikt, zet ik dat er even bij in de toptictitel.

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 13-10-2010 14:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik weet dat het mogelijk is.
Probeer het zelf maar eens om 2 excel bestanden te openen.
Als het goed is worden ze weergeven in 1 venster. Er zijn instellingen / mapopties zodat elk bestand geopent wordt in een nieuw venster alleen krijg ik niet toegepast in Windows 7 / Office 2007

Greatz dennis

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

Tazzios

..

een nieuwe instantie kun je openen door via het start menu excel op te starten ipv bestand direct te openen.

Verder kun je de bestanden ook naast elkaar hangen in dezelfde excel via "venster">"naast elkaar vergelijken met "

[ Voor 45% gewijzigd door Tazzios op 13-10-2010 14:10 ]