[comp/feat] Internet Explorer 9 integratie

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
Ik weet niet of het al ergens gezegd was, maar mijn [comp]limenten voor de integratie met Internet Explorer 9 :) Leuke icoontjes in de jumplist en een hogere resolutie favicon!

Misschien als karma feature leuk om de tweaker zelf links te laten toevoegen/verwijderen? Ik zou bijvoorbeeld wel een bookmark linkje willen om snel naar m'n forum bookmarks te kunnen gaan. De meuktracker gebruik ik minder vaak, dan kan ik die verwijderen ;)

En wat misschien ook gaaf is is het toevoegen van een jumplist aan gathering.tweakers.net met myReact, bookmarks, direct messages bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Zelf heb ik helaas geen mogelijkheid om Internet Explorer 9 te installeren. Misschien dat er iemand screenshots kan posten. Ben wel erg benieuwd namelijk!

Overigens vind ik het wel weer sterk van Tweakers dat ze zichzelf zo snel aanpassen aan een beta-browser. Laat toch wel weer zien dat Internet Explorer 9 blijkbaar veel kan goedmaken ten opzichte van z'n voorgangers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

alex3305 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:49:
Zelf heb ik helaas geen mogelijkheid om Internet Explorer 9 te installeren. Misschien dat er iemand screenshots kan posten. Ben wel erg benieuwd namelijk!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9BGuX1l9jnHQQTC9c9GfDkYK/full.png

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Hey, ik heb ook IE9 & Windows 7 maar ik zie niet al die onderdelen in de jumplist. hoe kan dit?

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
RRX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:54:
Hey, ik heb ook IE9 & Windows 7 maar ik zie niet al die onderdelen in de jumplist. hoe kan dit?
Ik zou zeggen, even unpinnen, temporary internet files leegmaken en nog een keer pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

IntoDevel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:59:
[...]

Ik zou zeggen, even unpinnen, temporary internet files leegmaken en nog een keer pinnen.
Hmm,

Ik heb IE9 maar weer verwijderd, te veel crashes en sites die niet meer fatsoenlijk werken :P ik probeer het later nogmaals ;-) Ik neem aan dat dit in de final van IE wel beter zal worden.

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Vooralsnog voel ik er weinig voor om browser-specifieke functionaliteit te gaan toevoegen. Wellicht later als er ook ondersteuning komt vanuit andere browsers.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.