Toon posts:

Sisoft score van 17?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt een groot performance-probleem met m'n pc. Ik draai win2000pro, op een tbird 1000, a7v133, 256MB dus zou ik toch wel een aardige score moeten halen in sisoft sandra 2001 dacht ik :?

Haal ik maar 17 ;(, terwijl een 1.44 floppy 60 >:) punten hoort te scoren in de schrijventest. Weet iemand waar ik nieuwe drivers voor m'n floppy-drive kan vinden?
Ik dacht dat het een Sony diskettestation is, weet niet helemaal zeker. Dit is natuurlijk :r he?

Ik weet dat er vast al tal van andere posts zijn over dit onderwerp, maar de search werkt niet :(, vandaar.

Zou een koeler helpen? Of kan je het voltage opvoeren? Kan niet standaard in m'n bios (v1004), maar misschien met zo'n mod. Of potloodstreepjes?
Please help, dit is natuurlijk om te :'(

Verwijderd

Je wilt dus potloodstreepjes op je Floppy drive zetten en een koeler :?

Briljant idee, dat ik daar nog niet aan gedacht had |:( Werkelijk geniaal :9

Wat ga je gebruiken, een HB of een kleurtje?

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-05 21:32
Ja hoor,
je lijkt wel zo'n vage japanner. Die overclocken ook alles.
Wat wordt het volgende project, je broodrooster?

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Verwijderd

Ik snap er niks van :? Wat is nu het probleem? Heb je problemen met je PC of met je Floppy? Wat zijn bijv. je CPU, MultiMedia en Memory scores?
Wat je floppy betreft... probeer eens een andere.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 16:33
Gebruik jij nog diskette's ?
En maak je je druk om de performance van je diskdrive ?
Ga ff ergens anders ongein lopen uithalen.

[zet hier maar een slotje op]

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Nou ik kan thuis wel mijn voltage aanpassen via de BIOS. Ik heb het vorige week ook geprobeerd (een paars en groen potlood gebruiken anders werkt het niet) en nou draait mijn floppy op 1,2 miljard toeren en haal ik een snelheid van 1TB/seconde.:) Ik gebruik hiervoor trouwens wel een externe voeding van 5000Watt en 10 240mm fans.>:)
edit:
Typo

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 13:09 schreef FlamerX het volgende:
Nou ik kan thuis wel mijn voltage aanpassen via de BIOS. Ik heb het vorige week ook geprobeerd (een paars en groen potlood gebruiken anders werkt het niet) en nou draait mijn floppy op 1,2 miljard toeren en haal ik een snelheid van 1TB/seconde.:) Ik gebruik hiervoor trouwens wel een externe voeding van 5000Watt en 10 240mm fans.>:)
edit:
Typo
Nu nog een floppie met meer dan 1 TB ruimte >:) behoorlijke compressie toepassen maar.. :9

Verwijderd

Ja man, ik had laatst ook mijn F7 bruggen gekleurd van mijn floppy drive en nu kan ik em gewoon naast mijn hd op een ATA100 controller hangen zonder snelheidsverlies!
;)

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 13:26

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ik denk dat deze best man/vrouw met sisoft onder windows 2000 Pro een score van 17 heeft voor de prestatie van zijn floppy en dat het resultaat voor eeb floppy op 60 erbij staat als baseline.

Maar ik zou een ander programmatje beruiken onder win 2K want sandra werkt niet goed onder win 2K is namelijk voor 9x vandaar dat je waarscheinlijk van die kut scores hebt :)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 21:51
en nou draait mijn floppy op 1,2 miljard toeren en haal ik een snelheid van 1TB/seconde.:) Ik gebruik hiervoor trouwens wel een externe voeding van 5000Watt en 10 240mm fans.>:)
[/quote]

He flamerX, jij kan waarschijnlijk ook erg snel je floppy'sswitchen of nie ;)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Ik switchen?? Iedereen weet toch dat een floppy op die snelheid zelf switch>:)
Pagina: 1