Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JeffreyD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10 13:11
Beste Tweakers,

We zitten met een klein probleempje. We hebben een grote tv en het is de bedoeling dat er tekst op verschijnt. Iemand van de administratie afdeling moet dat kunnen beheren. Is er een stukje software voor die dat kan aansturen? Of is er een mediabox die je via het netwerk kunt besturen??

Alvast bedankt!

MVG Jeffrey

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Wat dit topic in Draagbare Mediaspelers doet vraag ik me af, want je vraag heeft naar mijn inziens niets te maken met Draagbare Mediaspelers.

Verder zou het handig zijn om te weten om wat voor TV het hier gaat en wat de eventuele aansluitingen zijn, want zo is het alleen maar gissen.

En dan hebben we ook nog het punt dat ik niets zie van eigen inzet, eigen onderzoek en eigen initiatief. En dat laatste is op GoT zeker wel gewenst.

Een voorbeeld van een oplossing is gewoon iets van een oude PC, laptop, thin client of wat dan ook aansluiten op de TV en dan via remote desktop het device overnemen en de tekst aan te passen. Welke teksteditor je gebruikt is dan aan jou.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.