Wij krijgen op onze exchange 2003 krijgen we onderstaande melding als 1 van onze klanten (hosted omgeving) probeert te mailen naar zijn klant.
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'info@DOMEINONTVANGER.com' op 12-10-2010 12:22
U beschikt niet over de juiste machtigingen om e-mail naar deze geadresseerde te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder voor meer informatie.
<ONZEMAILSERVERl #5.7.1 smtp;550 5.7.1 SPF unauthorized mail is prohibited.>
Voor onze mailserver is reeds een PTR record aangemaakt.
Onze Exchange 2003 is ingericht voor meerdere domeinen (hosted omgeving). De klant heeft wel een andere emaildomein dan in het PTR record als domein is opgegeven. Dat zou volgens bronnen echter niet moeten uitmaken.
Mail vanuit mijzelf naar DOMEINONTVANGER werkt wel. Ik heb echter een mailadres wat wel overeenkomt met het PTR record.
Zien ik iets over het hoofd ergens?
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'info@DOMEINONTVANGER.com' op 12-10-2010 12:22
U beschikt niet over de juiste machtigingen om e-mail naar deze geadresseerde te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder voor meer informatie.
<ONZEMAILSERVERl #5.7.1 smtp;550 5.7.1 SPF unauthorized mail is prohibited.>
Voor onze mailserver is reeds een PTR record aangemaakt.
Onze Exchange 2003 is ingericht voor meerdere domeinen (hosted omgeving). De klant heeft wel een andere emaildomein dan in het PTR record als domein is opgegeven. Dat zou volgens bronnen echter niet moeten uitmaken.
Mail vanuit mijzelf naar DOMEINONTVANGER werkt wel. Ik heb echter een mailadres wat wel overeenkomt met het PTR record.
Zien ik iets over het hoofd ergens?
Niet omdat het moet, maar omdat het kan....