Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Auomatisch linken 'like-button' met 'facebook-page'

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
Ik ben bezig met de website van mijn vereniging. Ik heb daar een like-button (van Facebook) op geplaatst. Daarnaast een facebook-icoon die linked naar de Facebook-page.
Helaas klikt iedereen op de like-button, niemand gaat naar de facebook-page. Terwijl dat het belangrijkste is.
Ik heb al een lange zoektocht op internet erop zitten, zonder resultaat. Ik begrijp dat de software van de 'like-button' niet aangepast kan worden.

Dus ik zoek naar een manier zodat iedereen die de website 'liked' ook de facebook-page 'liked'.
Ik vroeg me daarom af:
1. Kunnen de twee knoppen geintegreerd worden.
2. Kan achterhalen wie de website 'geliked' heeft, zodat ik ze kan uitnodigen voor onze facebook-page.
3. heeft iemand anders eventueel een andere oplossing?

Alvast bedankt!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Lijkt je vraag niet wat op een pas eerder geopend topic Integreer 'like-button' met link naar facebook-page ?

Maar waarom is het belangrijk dat mensen naar Facebook.com gaan? Waarom is het niet genoeg om te liken? Als je namelijk de documentatie leest (http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like) zie je deze vraag in de FAQ:
What analytics are available about the Like button?
If you visit facebook.com/insights and register your domain, you can see the number of likes on your domain each day and the demographics of who is clicking the Like button.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat was er niet duidelijk aan RobIII in "Integreer 'like-button' met link naar fa..." :? Ik zie nergens wat je hebt geprobeerd, gezocht, gevonden, concrete code waar relevant etc.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.