Ik ben bezig met de website van mijn vereniging. Ik heb daar een like-button (van Facebook) op geplaatst. Daarnaast een facebook-icoon die linked naar de Facebook-page.
Helaas klikt iedereen op de like-button, niemand gaat naar de facebook-page. Terwijl dat het belangrijkste is.
Ik heb al een lange zoektocht op internet erop zitten, zonder resultaat. Ik begrijp dat de software van de 'like-button' niet aangepast kan worden.
Dus ik zoek naar een manier zodat iedereen die de website 'liked' ook de facebook-page 'liked'.
Ik vroeg me daarom af:
1. Kunnen de twee knoppen geintegreerd worden.
2. Kan achterhalen wie de website 'geliked' heeft, zodat ik ze kan uitnodigen voor onze facebook-page.
3. heeft iemand anders eventueel een andere oplossing?
Alvast bedankt!
Helaas klikt iedereen op de like-button, niemand gaat naar de facebook-page. Terwijl dat het belangrijkste is.
Ik heb al een lange zoektocht op internet erop zitten, zonder resultaat. Ik begrijp dat de software van de 'like-button' niet aangepast kan worden.
Dus ik zoek naar een manier zodat iedereen die de website 'liked' ook de facebook-page 'liked'.
Ik vroeg me daarom af:
1. Kunnen de twee knoppen geintegreerd worden.
2. Kan achterhalen wie de website 'geliked' heeft, zodat ik ze kan uitnodigen voor onze facebook-page.
3. heeft iemand anders eventueel een andere oplossing?
Alvast bedankt!