Hallo Tweakers,
Ik heb een PC gebouwd, alles komt van tweakers.net
i7 Core 965 Extreme
Corsair H50
Corsair Dominator 1866 mzh 4GB met airflow cooler
Asus Rampage 2 Extreme
Blitz Maxcube 12 volt ATX modulaire voeding 850 watt blauwe led
2 onbekende dvd drives
SSD corsair 80 GB
ASUS HD 5870 1gb
kast kan ik niet meer op komen.... iig een oude tower.
Het probleem is dit, ik kan niet in de BIOS komen en ik kan geen windows cdtje in de dvd drives doen omdat ie en neit worden gevonden SSD ook niet terwijl de sata kabels wel goed zijn aangesloten maar ik meot nog een andere sata ingang proberen.
Het zou kunnen zijn dat de dvd drives kapot zijn maar dat lijkt me raar aangezien het er 2 zijn maar goed alles kan.
Daarnaast hangen nog een paar kabeltjes los 3 pin/4 pin alleen ik zou niet weten wat het is en waar ik het in moet doen.
Hij start iig wel op kan alleen niet booten van een boot device.
Dankjullie voor je hulp vanavond zal ik fotos maken.... al is mijn kabel management rampzalig...
Ik heb een PC gebouwd, alles komt van tweakers.net
i7 Core 965 Extreme
Corsair H50
Corsair Dominator 1866 mzh 4GB met airflow cooler
Asus Rampage 2 Extreme
Blitz Maxcube 12 volt ATX modulaire voeding 850 watt blauwe led
2 onbekende dvd drives
SSD corsair 80 GB
ASUS HD 5870 1gb
kast kan ik niet meer op komen.... iig een oude tower.
Het probleem is dit, ik kan niet in de BIOS komen en ik kan geen windows cdtje in de dvd drives doen omdat ie en neit worden gevonden SSD ook niet terwijl de sata kabels wel goed zijn aangesloten maar ik meot nog een andere sata ingang proberen.
Het zou kunnen zijn dat de dvd drives kapot zijn maar dat lijkt me raar aangezien het er 2 zijn maar goed alles kan.
Daarnaast hangen nog een paar kabeltjes los 3 pin/4 pin alleen ik zou niet weten wat het is en waar ik het in moet doen.
Hij start iig wel op kan alleen niet booten van een boot device.
Dankjullie voor je hulp vanavond zal ik fotos maken.... al is mijn kabel management rampzalig...