Die wallpaper is net of iemand op de kopieermachine is gaan zittenDFY schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:53:
Mijn desktop momenteel
[afbeelding]
Wallpaper: Smoke by Art-Styles
heb je die ook in een hogere resolutie?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Jawel hoor, welke resolutie moet ie hem hebben?
don't mind me
Hier mijn gister aangeschafte Mac Mini, wat een verademing vanaf een Late 2005 Powermac zeg... 

Muurpapier van Kuvva.
Groot: http://i51.tinypic.com/sgmx6o.png

Muurpapier van Kuvva.
Groot: http://i51.tinypic.com/sgmx6o.png
[ Voor 3% gewijzigd door DeVins op 23-07-2011 10:13 ]
antihipsteralliance
ik heb hem zelf gemaakt dus je gaat hem niet ergens op een website vinden. (ik kan de .psd wel sturen als je wil)
don't mind me
1680*1050? 
would be great!
would be great!
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
ow, kheb van de week per ongeluk de psd verwijdert... beetje knullig.
dit is het dichts in de buurt van wat ik gemaakt had:
http://i53.tinypic.com/2epkq69.jpg
dit is het dichts in de buurt van wat ik gemaakt had:
http://i53.tinypic.com/2epkq69.jpg
don't mind me
Anoniem: 390615
Over die red ribbon: het is mij al gelukt om het op het scherm te krijgen maar hoe zorg je ervoor dat het niet over de vensters kruipt want het blijft nu altijd aan de voorkant en hangt het over mijn vensters. als ik naar een film kijk zie ik ook op full screen nog altijd die ribbon. ben niet zo goed in geektoolsDFY schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:53:
Mijn desktop momenteel
[afbeelding]
Wallpaper: Smoke by Art-Styles
Anoniem: 305048
zoals altijd....
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.( bv die icoontjes in je balk )
het vinkje bij "always on top" uitzetten zal al een hoop schelen denk ikAnoniem: 390615 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:43:
[...]
Over die red ribbon: het is mij al gelukt om het op het scherm te krijgen maar hoe zorg je ervoor dat het niet over de vensters kruipt want het blijft nu altijd aan de voorkant en hangt het over mijn vensters. als ik naar een film kijk zie ik ook op full screen nog altijd die ribbon. ben niet zo goed in geektools
Hier de mijne. Ben benieuwd wat jullie er van vinden:

Google is je vriendRnB schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:16:
[...]
Dat is een gruwelijke foto!![]()
Hebbe hebbe hebbe! Dus, zoals hierboven, waar is die link?!
Oke... gedaan.Anoniem: 305048 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:21:
[...]
zoals altijd....
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.( bv die icoontjes in je balk )
Dat kan je helaas niet oplossen want als je "keep on top" uitvinkt verdwijnt hij onder de menubar.Anoniem: 390615 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:43:
[...]
Over die red ribbon: het is mij al gelukt om het op het scherm te krijgen maar hoe zorg je ervoor dat het niet over de vensters kruipt want het blijft nu altijd aan de voorkant en hangt het over mijn vensters. als ik naar een film kijk zie ik ook op full screen nog altijd die ribbon. ben niet zo goed in geektools
Ikzelf heb er geen problemen mee omdat ik eigenlijk niks fullscreen op m'n Mac gebruik.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.iwan073 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 03:08:
Hmmm, ik merk zojuist pas dat Lion toestaan om voor iedere desktop een andere wallpaper te selecteren.
[afbeelding]
• Maak thumbnails van max. 640 pixels breed.
Wat maakt het uit? De software maakt ze toch automatisch kleiner?Anoniem: 305048 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:22:
[...]
Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt
Je laadt alsnog onnodig een grotere versie in. En je negeert voor het gemak even het eerste punt?
The devil is in the details.
Kijk, een goed argumentHahn schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:15:
Je laadt alsnog onnodig een grotere versie in.
Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt
Dat argument stond ook al in de eerste post van dit topic, dat had je wel ff kunnen lezen/weten.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Heb er eigenlijk 2, maar dit is m'n hoofdscherm.

Wallpaper
Edit: Gezien er de laatste tijd weer flink wordt gemauwd, zet ik er ook nog maar even bij "Wat er te zien valt".
Dock icons (links naar rechts): Finder, Launchpad, Mac App Store, Safari, Mail, iCal, Wunderlist, Twitter, iTunes, Plex, Pixelmator, Flare, Coda, Pages, Numbers, NZBVortex, Time Machine, Downloads, Prullenmand
Menubalk icons: Twitter, Plex, PTHVolume, CloudApp, LogMeIn, WeatherHD, Facebook Notification Preferences, Radium, Beeldschermen, Bluetooth, Time Machine, Wi-Fi (of lekker old-skool AirPort), Opgeladen batterij, Datum-tijd, Spotlight.

Wallpaper
Edit: Gezien er de laatste tijd weer flink wordt gemauwd, zet ik er ook nog maar even bij "Wat er te zien valt".
Dock icons (links naar rechts): Finder, Launchpad, Mac App Store, Safari, Mail, iCal, Wunderlist, Twitter, iTunes, Plex, Pixelmator, Flare, Coda, Pages, Numbers, NZBVortex, Time Machine, Downloads, Prullenmand
Menubalk icons: Twitter, Plex, PTHVolume, CloudApp, LogMeIn, WeatherHD, Facebook Notification Preferences, Radium, Beeldschermen, Bluetooth, Time Machine, Wi-Fi (of lekker old-skool AirPort), Opgeladen batterij, Datum-tijd, Spotlight.
[ Voor 43% gewijzigd door Froggle op 27-07-2011 02:33 ]
Gebruik je osx lion ?Froggle schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 02:23:
Heb er eigenlijk 2, maar dit is m'n hoofdscherm.
[afbeelding]
Wallpaper
Zoja, werkt logmein wel perfect onder lion? Lijkt dat vnc en teamviewer het nog niet echt doen...
Maar je negeert voor het gemak nog steeds even het eerste punt?
Deze komt wel aardig in de buurt.
[ Voor 18% gewijzigd door Grozno op 27-07-2011 10:24 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
LogMeIn was voor de release van Lion al geüpdate.Anoniem: 305048 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:50:
[...]
Gebruik je osx lion ?
Zoja, werkt logmein wel perfect onder lion? Lijkt dat vnc en teamviewer het nog niet echt doen...
Niet slecht, maar even door Lightroom gehaald linkZpAz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:49:
[afbeelding]
Één van mijn eerste foto's op m'n DSLR, ben nog een beginner, dus niet te hard afschietenKlik voor origineel.
Moet overal nog mee oefenen, zo ook met het nabewerken. Hij is zo inderdaad mooier. Gebruik zelf Aperture.tiswat schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:13:
[...]
Niet slecht, maar even door Lightroom gehaald link
belangrijk item is dat je scherm goed staat qua kleurtjes... en dat je het juiste profiel gebruikt. Mij lijkt de bewerking nu zelfs "to"much en jou foto is echter.ZpAz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:00:
[...]
Moet overal nog mee oefenen, zo ook met het nabewerken. Hij is zo inderdaad mooier. Gebruik zelf Aperture.
Die van mij is vooral met de 'auto correct' functie gedaan, en volgens mij daarna nog met één slider gespeelt. Hier het aller origineel direct van de camera. http://cl.ly/8oI2Anoniem: 305048 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:17:
[...]
belangrijk item is dat je scherm goed staat qua kleurtjes... en dat je het juiste profiel gebruikt. Mij lijkt de bewerking nu zelfs "to"much en jou foto is echter.
Welke wooden dock is dat als ik vragen mag?ZpAz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:49:
[afbeelding]
Één van mijn eerste foto's op m'n DSLR, ben nog een beginner, dus niet te hard afschietenKlik voor origineel.
Hoe krijg je die temperaturen daar rechtsboven?ZpAz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:49:
[afbeelding]
Mag ik dan ook vragen hoe je deze "geactiveerd" krijgt?
Ik kom er niet echt uit. Heb al eerder een Dock veranderd maar dit gebeurde toen met mapjes en bestanden die je handmatig naar je System/Lib. moest vervangen.
Ook heb ik iets geprobeerd met CandyBar, maar hier kwam ik ook niet echt uit.
Sorry voor het off-topic..
Verder mooie desktops!!
Zo beter chef?Grozno schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:21:
[...]
Maar je negeert voor het gemak nog steeds even het eerste punt?
Deze komt wel aardig in de buurt.
Nope....Trezzahn schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:56:
[...]
Mag ik dan ook vragen hoe je deze "geactiveerd" krijgt?
spoiler:
JK. Candybar installeren en de plaatjes van de dock (voorkant, stipjes e.d) slepen naar candybar bij 'dock' op de juiste plek. Dan op toepassen oid drukken en klaar 
[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 28-07-2011 17:34 ]
Nja, lukt niet... Als ik dat wooden dock ding open met candybar zie ik geen "hout".. Laat maar zitten... Veel te moeilijk voor mij.
Toch bedankt
Toch bedankt
dat kan natuurlijk helemaal nietAnoniem: 305048 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:38:
[...]
18T drobo -> what the hell -> mooi !
dat komt omdat je tijdens de setup de maximale grootte van de uiteindelijke array kunt opgeven (4 of 5 x 4TB). volgens mij is dat bedoeld voor een eventuele latere upgrade van de schijven.

Wallpaper
De icoontjes die ik gebruik (Finder, Safari, Preview) zijn helaas moeilijk te vinden, de site van de maker bestaat niet meer. De maker van de icons is Jonas Rask.
Anoniem: 346988
Wow!, ik heb precies dezelfde foto nog geen 5 dagen geleden in New York gemaakt! Geniale locatie.
SMCFanControl.bilzard schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:48:
[...]
Hoe krijg je die temperaturen daar rechtsboven?
edit:
Vandaag weer op stap geweest met de camera, dus een nieuwe wallpaper

Klik voor origineel.
[ Voor 39% gewijzigd door ZpAz op 03-08-2011 16:57 . Reden: Foto lichtelijk bijgewerkt. ]
Meer mensen problemen met Geektool in Lion?
Heb meest recente versie en voor zover ik weet geen update sinds Lion. Hetgeen wat met Geektool op de desktop staat, werkt, maar kan geen wijzigingen aanbrengen of nieuwe elementen plaatsen.
Heb meest recente versie en voor zover ik weet geen update sinds Lion. Hetgeen wat met Geektool op de desktop staat, werkt, maar kan geen wijzigingen aanbrengen of nieuwe elementen plaatsen.
Oh oh Mr. B, oh oh!

Zelf geschoten foto op Zwolle CS:
http://cl.ly/0I2o2J000P300s0G0501
Dock staat op auto-verbergen.
Flurry iconset (meende ik) via candybar geritseld!
Erg nice! Zeker met die houten dock erbijZpAz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:09:
[...]
Vandaag weer op stap geweest met de camera, dus een nieuwe wallpaper![]()
[afbeelding]
Klik voor origineel.
Zo'n thema zie je niet vaak!
er is een update voorVincentG schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 00:51:
Meer mensen problemen met Geektool in Lion?

Foto downloaden en credits achter laten mag bij Ola Harström @ flickr
In groot formaat is hij het mooist, dan zie je de korte DoF goed wat ik hier heel vet vind.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Die iCloud error wolkjes zijn idd echt heel geinigbibi2205 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:45:
Net mijn wallpaper nog eens aangepast:
[afbeelding]
Icoontjes komen van Macrumors.com (en iCloud.com).
Ty. De dock staat ook precies op de goede plek. Er mist namelijk een stukje van de voorpootjes van de kalfjes helaas. Maar zo heb je daar geen last van.Bosmonster schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:32:
[...]
Erg nice! Zeker met die houten dock erbij
Zo'n thema zie je niet vaak!
Je kan het dropbox icoon aanpassen zodat ie zwart/wit/grijs wordt, staat mooier in je barbibi2205 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:45:
Net mijn wallpaper nog eens aangepast:
[afbeelding]
Icoontjes komen van Macrumors.com (en iCloud.com).
Nav de posts hier ook maar eens gaan kijken naar wat zo'n drobo precies is. Perfect voor bij mijn Mac Mini denk ik zo. Erg tof
Hij zegt bij mij nog steeds dat 3.0 (12A) de meest recente versie is.
Edit: Zie op de site dat ze aan een Lion update werken, maar dat die niet zo eenvoudig is. Wordt geduld hebben dus.
[ Voor 21% gewijzigd door VincentG op 03-08-2011 12:38 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Waarvoor dient het Facebooklogo?
.
Superfoto! Ik hoop dat je het niet erg vind als ik hem als achtergrond ga gebruiken.mklkhanou schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 01:33:
Zelf geschoten foto op Zwolle CS:
http://cl.ly/0I2o2J000P300s0G0501
Dock staat op auto-verbergen.
Flurry iconset (meende ik) via candybar geritseld!
Het heeft me nooit gestoord maar ik ga het toch eens bekijken... Bedankt voor de tip.iMars schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:32:
[...]
Je kan het dropbox icoon aanpassen zodat ie zwart/wit/grijs wordt, staat mooier in je bar
*edit*
Blijkbaar gewoon een vinkte zetten in de instellingen van Dropbox..
[ Voor 11% gewijzigd door bibi2205 op 03-08-2011 20:45 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ik doe even mee:
MacBook Air 13", hij ruikt nog nieuw : )

You can't control the wind, but you can adjust your sails.
VET!! Waar heb je die wall vandaan??-nickx- schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:42:
Ik doe even mee:
[afbeelding]
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
a.u.b.:freddyathlon schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:48:
[...]
VET!! Waar heb je die wall vandaan??
http://cl.ly/2m3x3P2s3o1n1H071d3B
Ik heb hem je geupload in high-res, geniet er van
Fijn wallpapertje. Tnx!iFreaky schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:47:
Nieuwe Macbook Pro![]()
[afbeelding]
Wallpaper: Link
Nieuwe mac, nieuwe achtergrond
vrij standaard nog 

Standaard menu met Adium.
In de menu bar boven vlnr:
Adium, Dropbox, AlfredApp, VMware fusion, iStat en de rest is standaard
Wallpaper

Standaard menu met Adium.
In de menu bar boven vlnr:
Adium, Dropbox, AlfredApp, VMware fusion, iStat en de rest is standaard
Wallpaper

durf het haast niet vragen, maar zou je je gehele setup met geek scripts etc kunnen posten? Het ziet er echt super uit!trolleystad schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:16:
[afbeelding]
Nog een paar kleine wijzigingen:
- De dag toch maar voor de datum gezet, iets netter.
- Dock weer zichtbaar gemaakt en "The Kobhens" iconen toegevoegd.
- Adium rechtsonderin, volledig doorzichtig.
Ik ben ook erg benieuwd, wil hem ook welido schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:29:
[...]
durf het haast niet vragen, maar zou je je gehele setup met geek scripts etc kunnen posten? Het ziet er echt super uit!
Hieronder dan maar weer 1 van mij

gevonden op dumpert:
http://www.dumpert.nl/med...tion_romana_1920x1080.png
@edit:
als bovenstaande niet werkt:
http://www.dumpert.nl/med...n_meisjes_wallpapert.html
[ Voor 11% gewijzigd door bizkit29 op 09-08-2011 00:03 ]
|- Apple Macbook 13,1" 2008 - Core 2 Duo, 4GB ram, 160GB HDD -|- iPhone 4 16GB -|- iMac 21,5" 2011 - Intel Core i5, 8GB ram, AMD Radeon 6750m, 500GB HDD -|
^ Krijg hier forbidden als ik er voor het eerst direct naartoe ga; deze werkt wel. En:
me too!!!ido schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:29:
[...]
durf het haast niet vragen, maar zou je je gehele setup met geek scripts etc kunnen posten? Het ziet er echt super uit!
Ik kan geektool niet meer aanpassen na update naar Lion. Is er iemand met het zelfde probleem, of weet iemand een oplossing?
Probleem al gevonden! Geektool 3.0 schijnt niet goed te werken onder Lion. Er is een beta verise beschikbaar die wel goed werkt!
Probleem al gevonden! Geektool 3.0 schijnt niet goed te werken onder Lion. Er is een beta verise beschikbaar die wel goed werkt!
[ Voor 35% gewijzigd door marko-style op 11-08-2011 13:45 ]
Nice :-) direct ook even ingesteld. Maakt mijn werkdag een stuk beter :-)bizkit29 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:51:
[...]
Ik ben ook erg benieuwd, wil hem ook wel
Hieronder dan maar weer 1 van mij:
[afbeelding]
gevonden op dumpert:
http://www.dumpert.nl/med...tion_romana_1920x1080.png
@edit:
als bovenstaande niet werkt:
http://www.dumpert.nl/med...n_meisjes_wallpapert.html
ok foutje
[ Voor 93% gewijzigd door marko-style op 11-08-2011 19:45 ]

bijdeze hopelijk wel goed. mijn nieuw background
[ Voor 34% gewijzigd door marko-style op 11-08-2011 20:43 ]
@marko-style:
Ghehe
code:
1
| [img=640,400]http://i51.tinypic.com/29uvj0h.jpg[/img] |
Ghehe
Mijn huidige desktop:

Klik voor groter!
Wat je ziet:
Cockpit van de C-47 "SNAFU Special". Dit toestel (in vliegwaardige toestand!) staat in het museum van de "Batterie de Merville" in Normandië. Foto is zelf geschoten en nabewerkt in Lightroom.
Voor de niet-kenners: De C-47 is zowat het meest gebruike toestel in WOII als het gaat om troepen- en voorraadtransport. Als je bv. Band of Brothers kijkt zie je er een heleboel voorbij komen met Airborne troepen aan boord

Klik voor groter!
Wat je ziet:
Cockpit van de C-47 "SNAFU Special". Dit toestel (in vliegwaardige toestand!) staat in het museum van de "Batterie de Merville" in Normandië. Foto is zelf geschoten en nabewerkt in Lightroom.
Voor de niet-kenners: De C-47 is zowat het meest gebruike toestel in WOII als het gaat om troepen- en voorraadtransport. Als je bv. Band of Brothers kijkt zie je er een heleboel voorbij komen met Airborne troepen aan boord
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
[quote]marko-style schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:22:
[afbeelding]
[/quote]
Linkje naar orgineel?
[afbeelding]
[/quote]
Linkje naar orgineel?
toch wel?
http://interfacelift.com/wallpaper/details/2526/galaxy.htmlmarster81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:42:
[quote]marko-style schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:22:
[afbeelding]
[/quote]
Linkje naar orgineel?
Sowieso WOII, ik vind er bijna alles interessant aan.Darkstar schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:43:
Mijn huidige desktop:
[afbeelding]
Klik voor groter!
Wat je ziet:
Speciaal voor jullie heb ik weer een mooi, serene en HIGH-res wallpaper pack samengesteld.
Dit pack heb ik hand picked samengesteld uit een behoorlijk aantal websites.
Ze staat allemaal in m'n wallpaper mapje welke ik gekoppeld heb aan m'n background:
Have fun -> http://dl.dropbox.com/u/196652/Wallapapers.zip
Ik hoor graag of jullie het vinden.
Dit pack heb ik hand picked samengesteld uit een behoorlijk aantal websites.
Ze staat allemaal in m'n wallpaper mapje welke ik gekoppeld heb aan m'n background:
Have fun -> http://dl.dropbox.com/u/196652/Wallapapers.zip
Ik hoor graag of jullie het vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door iNickx op 13-08-2011 14:32 ]
Ik heb geen mac, maar kijk toch regelmatig hier om mooie wallpapers te bekijken en te gebruiken op mijn pc @iNickx er zitten werkelijk waar hele mooie tussen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Anoniem: 418549

MacBook Pro 1680x1050 - Klik voor een vergroting.
Niets speciaals, ben nog op zoek naar een betere wallpaper. Download de wallaper hier (1680x1050). Bron: Google.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
Vragen over aanpassingen en mods, kijk in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1272978/">~~~[Mac OS X] Customization & Modification</a>
• Ga niet offtopic.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
Vragen over aanpassingen en mods, kijk in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1272978/">~~~[Mac OS X] Customization & Modification</a>