mijn beurt :

Wallpaper
verder bowtie, paar getweakte dock icons en adium stijl die er toch wel wat bij past

Wallpaper
verder bowtie, paar getweakte dock icons en adium stijl die er toch wel wat bij past
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 17% gewijzigd door Spacecowboy op 19-01-2011 21:44 ]
HENG HENG
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Allemaal wel heel mooi maar het nu van Geektool met die datum en tijd snap ik nog altijd niet. Je kan deze info toch reeds lezen uit je topmenu ?Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:21:
[afbeelding]
Background van interfacelift.
Geektool gebruikt voor de tijd,datum & email.
Icons: Flurry 1, 2, 3, 4 & extras.
Iphone dock.
mooie wallpaper, thanks voor de share!av017 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:48:
mijn beurt :
[afbeelding]
Wallpaper
DeviantArtNickster! schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:56:
Ik ben alweer een tijdje op zoek naar custom docks maar heb tot nu toe nog geen succes gehad. Iemand misschien advies waar ik deze kan vinden / downloaden?
Thanks in advance!
av017 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:48:
mijn beurt :
[afbeelding]
Wallpaper
[ Voor 30% gewijzigd door Trezzahn op 21-01-2011 18:33 ]
Nice behang! thanks!AntraXxX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:59:
Hier de mijne:
[afbeelding]
Wallpaper: twinturbo Gallardo met 1000pk en topsnelheid van over de 400km/h. Bruut.
http://speedhunters.com/c...engine_2D00_1920x1200.jpg
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Heerlijke Wall, wat een techniek! TnxAntraXxX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:59:
Hier de mijne:
[afbeelding]
Wallpaper: twinturbo Gallardo met 1000pk en topsnelheid van over de 400km/h. Bruut.
http://speedhunters.com/c...engine_2D00_1920x1200.jpg
Verder is alles standaard, behalve bovenaan Last.fm en Insomniax.
Het is mijn eerste Mac (laatste gen Air met 4GB ram) en ik heb hem sinds december dus ben nog niet aan het aanpassen van icons bijvoorbeeld begonnen.
Hier nog een linkje zonder de Speedhunters letters rechtsonderaan
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
I am the great Cornholio!
Ik heb het ook nog niet gevonden, staat ook niet in onderstaande lijstRobB_W schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:09:
Ik wil het volledige woord in hoofdletters.
En ja, ik combineer er meerdere: datum, maand (afgekort) en tijd
[ Voor 29% gewijzigd door dark.druicca op 23-01-2011 17:31 ]
Vet hoor!!dark.druicca schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:10:
[...]
Ik heb het ook nog niet gevonden, staat ook niet in onderstaande lijst
http://developer.apple.com/library/mac/#documentation/Cocoa/Conceptual/DataFormatting/Articles/df100103.html#//apple_ref/doc/uid/TP40007972-SW9
wat je wel kan doen is met een if, de string vergelijken.
dus als het januari uitkomt, laat je JANUARI verschijnen
nadeel: beetje onnodig lange scrip met 12 if's, maar aangezien dit niet dagelijks wijzigd kan je ruime refreshtime instellen en neemt het niet zo veel cputime in.
mijn screenshot
[afbeelding]
Me Macbook heeft op me bureau zijn plaatsje naast een W7 pc, ik had graag het omgekeerde logo op de pc, maar voorlopig nog niets in die aard gevonden.
En zo goed ben ik nog niet op photoshop om het zelf te maken.
http://browse.deviantart....ple/?q=1920x1080#/d2xpfsy
TADA! <--linkjedark.druicca schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:10:
[...]
Me Macbook heeft op me bureau zijn plaatsje naast een W7 pc, ik had graag het omgekeerde logo op de pc, maar voorlopig nog niets in die aard gevonden.
http://browse.deviantart....ple/?q=1920x1080#/d2xpfsy
BedanktTrezzahn schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:50:
[...]
Vet hoor!!
Mooi bureaublad, incl. wallpaper
ha zalig, direct me bureaublad van gemaakt
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Step schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:37:
Hoe heb je die geektool van Time Machine gefixed? Superhandig man!
1
2
3
4
5
| echo "Time Machine Status" echo "----------------------" syslog -F '$Host $Time $Message' -k Sender com.apple.backupd -k Message "Backup completed successfully." -k Time ge -72h | tail -n 5 echo "----------------------" syslog -F '$Message' -k Sender com.apple.backupd -k Message ne "Backup completed successfully." -k Time ge -72h | tail -n 5 |
Bedoelde je zoiets?dark.druicca schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:10:
mijn screenshot
[afbeelding]
Dat is nog wel een goeie tip. Nu maar eens kijken of deze n00b het voor elkaar gaat krijgen om een dergelijk script in elkaar te flansendark.druicca schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:10:
[...]
Ik heb het ook nog niet gevonden, staat ook niet in onderstaande lijst
http://developer.apple.com/library/mac/#documentation/Cocoa/Conceptual/DataFormatting/Articles/df100103.html#//apple_ref/doc/uid/TP40007972-SW9
wat je wel kan doen is met een if, de string vergelijken.
dus als het januari uitkomt, laat je JANUARI verschijnen
nadeel: beetje onnodig lange scrip met 12 if's, maar aangezien dit niet dagelijks wijzigd kan je ruime refreshtime instellen en neemt het niet zo veel cputime in.
Spuit 11bello2185 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:01:
[...]
Bedoelde je zoiets?
http://jhguitarfreak.deviantart.com/gallery/#/d2xywn8
Leuk script inderdaad, maar wel behoorlijk zwaar voor m'n Macbook Pro. Als ik bijvoorbeeld de lettergrote aanpas van het script heeft hij wel een 10-20 seconden nodig om het aan te passen met bijbehorende hoge cpu-load. Het moet dus wel wat efficiënter kunnen. Alhoewel ik niet wil zeggen dat ik dat kan hoor, weet niks van programmeren.dark.druicca schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Ergens op een website gevonden, maar grotendeels herschreven omdat ik iets andere info wilde.
code:
1 2 3 4 5 echo "Time Machine Status" echo "----------------------" syslog -F '$Host $Time $Message' -k Sender com.apple.backupd -k Message "Backup completed successfully." -k Time ge -72h | tail -n 5 echo "----------------------" syslog -F '$Message' -k Sender com.apple.backupd -k Message ne "Backup completed successfully." -k Time ge -72h | tail -n 5
(...)
Ik heb telkens me commando in een terminal uitgeprobeert voor het naar geektool te kopieren,
Want syslog is nog al een zwaar commando, hij haalt 100den regels op om dan te filteren.
Geektool haperde bij mij dan telkens iets bij vernieuwen, in de terminal uitproberen werkt stuk vlotter.
Ik raad dan ook een grote refreshtime in, en aangezien timemachine toch om uur is, nam ik 1800s.
Ik hoop dat beetje duidelijk is.
[ Voor 34% gewijzigd door Satch op 24-01-2011 18:33 ]
Ow sorry, helemaal overheen gelezen.
[ Voor 0% gewijzigd door bello2185 op 25-01-2011 16:24 . Reden: Typo, was nog vroeg hè. :P ]
Verwijderd
Ai… was het zijn 'eigen schuld' of was er weer eens een auto die niet uitkeek?hier mijn nieuwe achtergrond. een vriend van me heeft hem geschoten. Zijn motor en zijn F16 die hij onderhoud. Helaas is hij afgelopen vrijdag overleden door een motor ongeval (met de ZX-10R die je daar ziet)
yeah i know, here macbook 1,1 (1,8gHz) dus zal wel nog iets trager verlopen.Satch schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:32:
[...]
Leuk script inderdaad, maar wel behoorlijk zwaar voor m'n Macbook Pro. Als ik bijvoorbeeld de lettergrote aanpas van het script heeft hij wel een 10-20 seconden nodig om het aan te passen met bijbehorende hoge cpu-load. Het moet dus wel wat efficiënter kunnen. Alhoewel ik niet wil zeggen dat ik dat kan hoor, weet niks van programmeren.
leuke achtergrond zou je hem willen delen.Rrrrrr_ schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:22:
[afbeelding]
Je ziet:
Bowtie: shufflesque2
Wallpaper: deadmau5. Heb geen URL maar kan op aanvraag naar dropbox
Bovenin: LastFM, Adium, Twitter, Dropbox, Bowtie
Klik!Dwight1986 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:06:
[...]
leuke achtergrond zou je hem willen delen.
Mooie desk ;-) Patapon fan?Simmity schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:20:
[afbeelding]
Link
Ik heb dropbox en bettertouchtool draaien op de achtergrond, de rest is standaard.
Hierzo: http://browse.deviantart....ns/macutilities/#/d37uqt5timcard30 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:35:
@Corman
Waar heb je dat lintje bij Apple logo vandaan, ik wil hem graag tegenkomen op mijn Mac (Hackintosh)
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 22:41 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Dolan op 28-01-2011 13:31 ]
PSN: Sluuz
Samen met een kennis van mij een php script gebouwd die op basis van haltenummer de tijden e.d. van de 9292 website afhaalt. Vervolgens met de GD library een jpg van maken en deze met geektool op bureaublad gezet.Sluuz schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:02:
Hoe heb je die bustijden gedaan?
Hoe heet dat Dock?trolleystad schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:25:
Ook maar weer eens een andere achtergrond gedaan plus wat kleine geektool updates.
[afbeelding]
Wallpaper: Velocity
Icons: Flurry + Flurry extra's 1 t/m 4
Geektool: Linksboven realtime vertrekinfo van mijn bushalte (ik sta niet langer in de kou dan nodig), linksonder weer + online status van een aantal servers. Rechtsonder datum/tijd.
edit:
Ja ik weet dat de tijd op het bord anders is dan rechtsonderin. De servertijd klopt niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Trezzahn op 28-01-2011 22:43 ]
Verwijderd
Geektool: Linksboven realtime vertrekinfo van mijn bushalte (ik sta niet langer in de kou dan nodig ), linksonder weer + online status van een aantal servers. Rechtsonder datum/tijd.
Heej, ik kan dat dock niet vinden heb je er een linkje naar?Corman schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:37:
[afbeelding]
Dock: Illuminum
Adium: FuKe
Wall: http://dl.dropbox.com/u/10491109/7269342.jpeg
Wil je nog iets anders weten, vraag maar
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door rvd50 op 02-02-2011 02:05 ]
R.D50
[ Voor 5% gewijzigd door IselMedia op 03-02-2011 21:27 ]
mooi! thanks!Ma®tin schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 23:23:
Monitor 1
[afbeelding]
Monitor 2
[afbeelding]
Niet veel bijzonders, maar het werkt voor mij.
De wallpaper in 1680x1050 is hier te vinden.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
[ Voor 19% gewijzigd door hmr op 04-02-2011 11:51 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 24% gewijzigd door Wootism op 04-02-2011 12:18 ]
Goede foto zeg, past misschien meer in het "Show je Mac topic", maar dat mag de pret niet drukken
heb je voor mij deze wallpaper? ik kan mijn ogen er niet vanaf houden. wie is dit?hmr schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:45:
[afbeelding]
Hier mijn desktop! Heb alleen een vraagje, is er ergens een anti alliasing die ik kan aanzetten voor geek tool,
en mijn nu.nl en mijn weer script van dit forum verschijnen op de een of andere manier niet.. ik snap het niet zo goed!
volgens mij doet bowtie alleen scrobblen naar last.fm maar geeft hij niet de huidige nummers weer.Nickster! schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:47:
Even snel een vraagje tussendoor, verschillende van deze screenshots hebben mij aangespoord om bowtie te installeren. Nu is het mij alleen niet duidelijk of bowtie ook je last.fm tracks moet laten zien? Bij mij doet hij dit namelijk niet.
Verwijderd
Bowtie kan alleen het huidige nummer in spelers als iTunes weergeven. Scrobblen naar Last.FM kan hij inderdaad wel. Maar ik denk dat Nickster! met de Last.FM player wil afspelen en dát nummer door Bowtie laten zien. Dat kan niet zo ver ik weet.Nerpissad schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:09:
[...]
volgens mij doet bowtie alleen scrobblen naar last.fm maar geeft hij niet de huidige nummers weer.
Dat is echt vet! Vraag me af hoe die dat gedaan heeft?!
Dat kan je toch zelf wel verzinnen? Foto maken zonder dat laptop er staat, foto op laptop zetten, laptop op bureau zetten en precies zo neerzetten alsof de foto doorloopt en dan foto maken met laptop op bureauBrm-G schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:52:
[...]
The devil is in the details.
Of gewoon zijn beeldscherm eruit gesloopt en een foto genomen...Hahn schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:57:
[...]
Dat kan je toch zelf wel verzinnen? Foto maken zonder dat laptop er staat, foto op laptop zetten, laptop op bureau zetten en precies zo neerzetten alsof de foto doorloopt en dan foto maken met laptop op bureau
Als ik een klein gokje mag wagen:Brm-G schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:52:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Jornn op 05-02-2011 12:03 . Reden: Ik typ te langzaam ]
laptop dichtklappen is al voldoendeHahn schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:57:
[...]
Dat kan je toch zelf wel verzinnen? Foto maken zonder dat laptop er staat, foto op laptop zetten, laptop op bureau zetten en precies zo neerzetten alsof de foto doorloopt en dan foto maken met laptop op bureau
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik ga even voor je zoeken! Het is trouwens Blake Lively!Nickster! schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:47:
Even snel een vraagje tussendoor, verschillende van deze screenshots hebben mij aangespoord om bowtie te installeren. Nu is het mij alleen niet duidelijk of bowtie ook je last.fm tracks moet laten zien? Bij mij doet hij dit namelijk niet.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:45:
[afbeelding]
Hier mijn desktop! Heb alleen een vraagje, is er ergens een anti alliasing die ik kan aanzetten voor geek tool,
en mijn nu.nl en mijn weer script van dit forum verschijnen op de een of andere manier niet.. ik snap het niet zo goed!
Linkjes naar 1e wallpaper en wallpaper op monitor 2?Wootism schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:16:
Hier de mijne
Niks speciaals eigenlijk, heb misschien wel wat meer in mijn dock dan de gemiddelde gebruiker
Monitor 1:
[afbeelding]
Monitor 2:
[afbeelding]
🤞🏻
Ik vind het zonder dock juist irritant, dan moet je een halve/hele seconde wachten totdat het dock te voorschijn komt om daarna het juiste icoontje te zoeken en dan je applicatie op te starten.Nismod schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 19:24:
Ik merk dat veel hun dock altijd aan hebben, maar vinden julie dit niet irritant? Met name op Macbook(pro)'s..
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Leef je uit!Bioterror schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:20:
@ Meulugar
dat is Blake Lively IMDB linkje http://www.imdb.com/name/nm0515116/
maar die wallpaper zou ik ook wel willen, heb em zelf nog niet kunnen vinden
[ Voor 28% gewijzigd door hmr op 05-02-2011 22:44 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 16% gewijzigd door Hoteldebotel op 06-02-2011 15:53 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Aardig goed gelukt.Hoteldebotel schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:24:
Kon het niet laten om zelf ook eens te proberen:
Verwijderd
1 en 2bn326160 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:49:
[...]
[...]
Linkjes naar 1e wallpaper en wallpaper op monitor 2?
[ Voor 32% gewijzigd door Pat-Juh op 11-02-2011 14:24 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq