Toon posts:

Muis werkt niet na stroom uitval

Pagina: 1
Acties:

• aa0010
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17-11-2011
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, als de stroom s ’nachts van mijn PC af gaat werkt de volgende dag mijn USB muis niet meer.
Als ik de USB stekker eruit en vervolgens weer erin doe werkt de muis weer, ik heb een ps2 converter al geprobeerd maar dit maakt niet geen verschhil.

Alvast bedankt voor de reactie.
Gr Martijn

• DeeJee
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16-08 15:52

DeeJee

Dus...

Andere USB poort?

Money for nothin' and your chicks for free

• aa0010
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17-11-2011
Ja maakt ook geen verschil.

• Big Womly
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11-07-2020

Big Womly

Live forever, or die trying

Andere muis?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Lenny77
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 01-09 21:48
Definieer "de stroom eraf":
Zet je de PC via een shutdown-commando uit?
Druk je op de Powerknop tot alles uit is?
Zet je de schakelaar achter op de voeding uit?
Trek je heel de stekker er uit?

Een en ander kan nogal z'n effect hebben over wat er met de USB-poorten en aangesloten apparaten gebeurt.
Gebeurt hetzelfde met een andere muis?

"To overcome other's armies without fighting is the best of skills" - Sun Tzu

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:54

Nakebod

Nope.

En als de muis niet werkt, heb je een USB keyboard, en werkt die wel direct?
Want ik begrijp dat je muis het wel doet als je de muis een keer uit de usb poort trekt en weer terug stopt?

Wat je kan proberen, met een PS2 muis/keyboard even de USB root controllers verwijderen in apparaatbeheer, opnieuw opstarten, Windows zal de drivers opnieuw installeren, en kijken of het nu wel goed blijft gaan.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee