Toon posts:

[V&A/bug]Verwijderde advertentie zichtbaar in adlist

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• Laurent
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
V&A gevraagd: Bon voor OCZ600SXS

Deze advertentie is nog zichtbaar in http://tweakers.net/aanbod/cat/664/voedingen.html

Het ziet er naar uit dat er een weg is om een advertentie te verwijderen, zonder dat er updateberichtjes worden doorgespeeld. Dit zag ik onlangs als "gefixed" langskomen (\[V&A] Advertentie wel in overzicht maar niet te openen), maar blijkbaar is dit toch niet gefixed.

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online

rob_erwt

What does this button do?

Grote kans dat het dan op nog een andere plek in de DSP is. Daar had ik die andere plekken ook gevonden.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• david_p
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-01 17:09
Tsja, dit is best vervelend eigenlijk. Dacht ik het juiste geheugen gevonden te hebben is de advertentie al weer verdwenen als ik er op klik (V&A aangeboden: 2x 512MB SDRam PC133 van Kingston)

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 25-09 19:57

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En daar is dan nog een bug(?). V&A aangeboden: 2x 512MB SDRam Desktop geheugen van Kingston was vervallen, heb ik teruggezet naar nieuw maar staat niet bij http://tweakers.net/aanbod/cat/user/126206.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee