Ik miste al iets en ik kon er maar niet achter komen wat dit was. Tijdens mijn uitlooptraining van het hardlopen kwam ik er achter, ik had de statistieken van OGR-27 van 10 oktober nog niet gezien! Ineens was het allemaal duidelijk, ik zou na het douchen, popcorn maken, palmpje inschenken, 2e helft van de NL-SWE kijken, toilet bezoekrn, IRC-kanaal checken, /5 controleren eens bezig om deze statistieken wereldkundig op dit forum te zetten.
Ja, het is niet zomaar dat die statistieken van 10 oktober me zo hoog zitten. Zelf zat ik op 10 oktober namelijk in München, het land van Louis van Gaal en bier en lederen hosen en nog meer bier en dames met inkijk en... en... en... Ik zat daar al sinds 7 oktober om te acclimatiseren en zodoende een leuke tijd daar te lopen op de halve marathon.
Louis van Gaal heb ik dan wel niet gezien, maar wel veel bier en dames in mooie jurken die nog meer bier gingen brengen. Ik kan wel zeggen dat ik mijn subteamnaam eer aan doe, maar ik was nog maar een middenmotor van de andere loopgroepgenoten die daar aanwezig waren. Misschien eens polsen of ze een client willen draaien voor DPC.
Mijn eindtijd is natuurlijk helemaal niet zo belangrijk als de stats dus die vermeld ik niet maar ik ben tevreden over mijn prestatie, ruim een minuut sneller dan ik had verwacht
en een binnenkomst in het olympisch stadion waar mijn hele lichaam van ging tintelen. Onder de tribunes door de gang waar discolichten schenen, een rookmachine zijn best deed en (harde) muziek galmde zorgde ervoor dat ondergetekende nog voor het aanwezige publiek een eindsprint trok richting de finishlijn om daarna achterin de hoek van het voetbalveld de biertent op te zoeken voor een (alcoholvrij) weissbier!
[OGR-27] hitparade van 10 oktober 2010LedenFlushers: 24/129 = 18.6%
Geen nieuwe leden
Meer informatieOGR-27 projectpagina op
WDO*** suggesties voor een DPCH? ***bron
[
Voor 4% gewijzigd door
Xaverius op 13-10-2010 15:29
]