Ik heb de afgelopen week een pc geïnstalleerd met Office 2010. Alle mailaccounts handmatig ingeklopt en weer lekker aan het mailen geslagen. Nu kreeg ik een melding van een klant dat er bepaalde code werd toegevoegd aan de mail of bepaalde tekst verdween. Dus ik nog een nagekeken en het blijkt dat uitgaande mail inderdaad vernacheld wordt. De sent items in outlook 2010 zien er goed uit dus heb ik naar de smtp server gekeken smtp.kpn-officedsl.nl en die verandert in smtp.kpnplanet.nl en nu worden er geen corrupte berichten meer verzonden. Dit heeft echter altijd gewoon goed gewerkt via die smtp server. Dus ik vraag me af wat er aan de hand is.
voorbeeld :
en zo krijg ik de mail dan binnen (regel 14 !!):
Dit is slechts een testmail, ik heb mails die er nog veel erger aan toe waren.
voorbeeldje
Is er nou iets met die smtp server aan de hand, of is er iets met outlook 2010
voorbeeld :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| mo tand mo tand v mo tand vvv mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand vv mo tand mo tand |
en zo krijg ik de mail dan binnen (regel 14 !!):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| mo tand mo tand v mo tand vvv mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand mo tand m /p> mo tand mo tand mo tand vv mo tand mo tand |
Dit is slechts een testmail, ik heb mails die er nog veel erger aan toe waren.
voorbeeldje
code:
1
2
| Ik zal die 2 iconen wel even veranderen, deze hebben een donkere “matte” omdat ze origineel op een do nkere ac p> > |
Is er nou iets met die smtp server aan de hand, of is er iets met outlook 2010
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.