le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
In sommige topics wordt het helaas pijnlijk duidelijk dat niet iedereen de verjaardag van de DPC weet. Is het handig dat hier een actie op touw wordt gezet of iets anders om de mensen meer betrokken te maken met de DPC?
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Signature
Gefeliciteerd! | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||
![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||
![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Wel grappig om al die oude namen terug te zien zoals Ethan Hunt, Interior Lulu, Bill Goldberg en al die andere.
Ben mezelf ook nog eens tegen gekomen in een oude hitparade
Hee, spreek voor jezelf!Blue_man schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:15:
Vandaag, 12 jaar later, is DPC niet langer dat nerd-clubje maar een uit de kluiten gewassen, sociaal geëngageerde beweging die hun computer belangeloos inzetten voor mathematische of medicinale redenen.

Gamertag for Xbox: R0SSI
Verwijderd

Schaam je! Bij wie heb jij je eerste DPC lessen gehad?R0SSI schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:49:
Ik wist niet eens dat DPC op 12 okt jarig was, maar gefeliciteerd iedereen

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
En bij gebrek aan taart: voor iedereen een

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Op naar de volgende 12 jaar.

Waar kan ik de DPC lessen vinden?
Congratz iedereen

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

[PS Waar zijn/blijven de verjaardagsflushes???]
Computing...
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Over 40 dagen is dat wel klaar (die f@h bigadv wu's duren lang...)Witlof schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:46:
[...]
Schaam je! Bij wie heb jij je eerste DPC lessen gehad?Dat wordt strafwerk. 20 WU's extra!

Gamertag for Xbox: R0SSI

"Hé Bob, drie bier!"
Signature
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
Ik heb wel een ideetje misschien?jeroenathome schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:42:
Is het handig dat hier een actie op touw wordt gezet of iets anders om de mensen meer betrokken te maken met de DPC?
1. Countdown op de homepage voor volgende DPC verjaardag.
2. Een mail-list voor DPC-gangers met nieuws over nieuwe projecten, verouderde projecten, Top10 van 5 bekendste projecten en eventuele nieuwe projecten met aanmeld-pagina.
3. Chat-Quizzen organiseren.(Ideële prijzen zoals Titel in forum, Karmashop-item, maar geen geld/hardware-prijzen)
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB