NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Zou het misschien zo kunnen zijn dat de installatie meer ruimte nodig heeft dan er beschikbaar is? Ik weet namelijk dat ik bij mijn DVD-installaties mijn memoryunit ook niet zie staan, maar bijvoorbeeld bij arcade-installaties wel.
Ik heb een Xbox 360 slim en bij mij wordt het niet aangegeven. Kijken eens hoeveel ruimte er nog op zit misschien kan dat het verklaren.
Ik weet van me zelf dat een spel installeren bij mij te minsten wat HDD vraagt z'n 1 a 3 GB per game misschien is hij gewoon vol of moet je hem formateren op de microsoft manier.
Dat is dus formateren op de XBOX en de PC kan hem daarna niet meer de inhoud lezen maar hij is wel zichtbaar.
Anders zeg ik koop een HDD voor de Xbox 1 van 120GB en dan gamen maar
Ik weet van me zelf dat een spel installeren bij mij te minsten wat HDD vraagt z'n 1 a 3 GB per game misschien is hij gewoon vol of moet je hem formateren op de microsoft manier.
Dat is dus formateren op de XBOX en de PC kan hem daarna niet meer de inhoud lezen maar hij is wel zichtbaar.
Anders zeg ik koop een HDD voor de Xbox 1 van 120GB en dan gamen maar
Hunting for knowledge