Toon posts:

Wat is nummercheck.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op GoT een advertentie voor: http://www.nummercheck.nl/
Check nu GRATIS de status van uw mobiele telefonie. Vul onderstaand
formulier zo volledig mogelijk in, en wij nemen daarna zo spoedig
mogelijk contact met u op.
Welke status van 'uw mobiele telefonie' bedoelen ze? Waarom hebben ze mijn SIM-kaartnummer nodig, geboortedatum, en 2x mijn telefoonnummer? Ook staat er een 0900-nummer voor meer informatie (á 50 cent p/m!!), terwijl er direct onder een gewoon 0431-telefoonnummer staat.

Er staat bv: "Inzicht in contract status"...Hoe kunnen zij dat zo maar opvragen voor jou? Dat kan toch nooit zo maar?

Maw: wat doet deze site als je je gegevens invult, iemand ervaring hier mee? Googlen leverde niks op

Verwijderd

Via de website van The Phone House kun je ook je abo status opvragen. Of dit hetzelfde is weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:19:
Via de website van The Phone House kun je ook je abo status opvragen. Of dit hetzelfde is weet ik niet.
Dit kun je toch gewoon via je eigen telco opvragen? Gewoon ff emailen, bellen of inloggen op de site bij KPN, Vodafone, T-Mobile etc. Waarom zou je dat via een derde doen dan?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 18:22 ]

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-01 11:19
Op de website staat:

"Weten wanneer uw abonnement afloopt ?"

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom vraag je dit hier in plaats van een mailtje te sturen aan info@nummercheck.nl? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik gok dat het een soort dochtersite is van een telefoonabbo verlengboer. Deze kan namelijk met het simkaart nr checken of je ook kan verlengen, of wanneer...

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom zou je uberhaupt een dergelijke site willen gebruiken? Het klinkt als iets als "privacycheck.nl" waar men om je paspoortnummer, geboortedatum, pincode etc vraagt. Kijken hoeveel mensen erin trappen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Contact gegevens zijn van VTU Telecom, grappig dat Google met het adres al zelf met huisnummer/plaats kwam, blijkbaar is er vaker naar gezocht :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1