Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fifa loopt regelmatig vast op Playstation 3

Pagina: 1
Acties:

• DutchSjors
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-05 15:32
Beste tweakers,

Ik heb een probleem met Fifa 11 voor de playstation 3, hij loopt tijdens het spelen vast ( het beeld ). Het geluid gaat dan gewoon door. Dit is alleen bij fifa 11, niet bij gta lV of bij Call of Duty.

Ik heb het 8 keer gehad en heb het sinds een paar dagen, hij heeft het al wel gedaan, ik heb de playstation al meerdere keren opnieuw opgestart maar dit helpt niet, er zit geen krasje op de disc, die is zo mooi als maar zijn kan.

Het is ook in bijvoorbeeld spelersselectie, of tijdens een wedstrijd.

Wie kan mij hiermee helpen?

Ligt dit aan het spel of mijn playstation 3 of mijn televisie, ( HDMI aangesloten op de tv )

Alvast bedankt, _/-\o_

Want ik kom er echt niet uit |:(

• DutchSjors
De save games heb ik ook al verwijderd, net als de benodigde hulpprogrammas.
Maar hij blijft af en toe nog steeds haperen en vasthangen..
Het is begonnen met haperen van een paar seconden.. en dat gebeurde steeds vaker en langer, toen bleef die helemaal hangen meerdere keren, nu de safegames verwijderd zijn begint hij weer met het haperen van een paar seconden..
Please help me..
Het spel is gewoon normaal in een winkel gekocht en zitten geen krassen op, hoe kan dit?!
Alvast bedankt,

• Res1ght
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21-05 10:39
zal wel aan het spel liggen aangezien je het bij andere spellen niet hebt.

PSN: res1ght // Battle.net: NaZGaL#2943 // Steam: res1ght

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:31

CeesKees

I rest my Kees

Ik heb hetzelfde.. Ik heb een 40GB PS3, wellicht is dat nog een optie?

Bij mij loopt het spel regelmatig helemaal vast, maar dan niet tijdens het spelen, maar tussen de spellen door in de laadschermen.

Ook ik heb er bij andere games geen last van.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• DutchSjors
@Izealia
Ja maar wat zou dan de oplossing zijn, want niet iedereen heeft dit neem ik aan op fifa 11. En er is echt geen krassie te bekennen.

@CeesKees
Ik heb een ps3 80GB, dus denk niet dat dat de optie is.

Who can help us?:D

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:31

CeesKees

I rest my Kees

inmiddels is mijn ps3 dood.... of in ieder geval de blu-ray drive...

kreeg een 80010514 melding (of iets dat daarop lijkt) het is in ieder geval einde oefening....

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True