Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
maar goed, ik meet niet met twee maten, jij schijnbaar wel

[ Voor 14% gewijzigd door Madrox op 25-10-2010 17:09 ]
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Je hebt maar ervaring met 6 voeding en denk een goed oordeel te kunnen vellen, zonder ook echt kennis te hebben van voedingen. Ik vind het knap hoor...Madrox schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:05:
Tot nu toe heeft geen enkele Aopen voeding mij in de steek gelaten en ik heb inmiddels ervaring met ongeveer 6 voedingen, die horen bij een QF50*-behuizing.
AMD Nieuwsdiscussie
Ik heb er zoveel stuk gezien dat ik vingers te kort kom...Madrox schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:08:
Waarom zou ik ? Heb er zelf meer dan genoeg ervaring mee; er is bij nog NOOIT 1 aopen voeding gesneuvelt, de pc's hebben ALTIJD stabiel gedraait. Wat boeit me dan enkele nietzeggende grafieken dan nog ?
AMD Nieuwsdiscussie
Heb er tientallen gebouwd.
Wat je zegt moet ik maar geloven op je blauwe ogen. wel vreemd dat jouw ervaring niet strookt met dat van vele anderen. Maarja, jij bent natuurlijk het gezag, nietwaar

Grappig ook dat Aopen psu tot de A-merken gerekent word; hier op tweakers:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 15
Dat vind ik zelfs een beetje overdreven
[ Voor 64% gewijzigd door Madrox op 25-10-2010 17:16 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Een klein beetje onlogisch.
Je keuze voor het desktopsetje kan, maar dan moet het wel een stuk beter zijn, dan wat ik had.
Daarintegen heeeft mijn setup:
betere processor & betere voeding
Dit is toch een betere keuze, dan een iets groter scherm en iets luxere desktopsetje.
Zeker als we beseffen dat veel mensen al een dekstopsetje hebben, of toch al meteen voor een luxere zullen kiezen.
Dankzij de betere quadcore en voeding is het systeem gelijk wat langer te handhaven.
Over een tijdje een extra videokaart en je hebt een goedkope gamecomputer.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
AMD Nieuwsdiscussie
Verklaart nog steeds niet waarom je de Aopen combo wel goed genoeg vind voor het 400 euro systeem en niet afdoende voor het 500 euro systeem. Qua stroomverbruikt ontloopt het elkaar al niets, dus daarvoor hoef je het iig niet te doen.
Misschien worden er ook wel heel van verkocht, waardoor een klein percentage kapotte voedingen alsnog tot een vingertekort bij jou leidt. Kom eens met een percentage van het aantal voedingen van Aopen dat er binnen korte tijd mee kapt en ook eens met een percentage van een ander en beter merk, dan kunnen we tenminste goed vergelijken.-The_Mask- schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:09:
[...]
Ik heb er zoveel stuk gezien dat ik vingers te kort kom...
Daarnaast zijn al die voedingen die in bijvoorbeeld een goedkope Acer, Dell, etc zitten ook niet van de Be Quiet kwaliteit ofzo en die systemen draaien doorgaans ook prima.
De enige reden die ik kan bedenken is om een Be Quiet te nemen is omdat die dingen 80+ zijn itt tot de Aopen voedingen. Kan leuk zijn, maar in sommige gevallen kan je het geld dat je er meer aan uitgeeft net zo goed in een 45W CPU van AMD steken.
Juist een betere videokaart zorgt ervoor dat er ook een grafisch spelletje redelijk gespeeld kan worden. Hiermee onderscheidt dit systeem zich duidelijk van het budgetsysteem.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD502HJ, 500GB | € 33,- | € 33,- |
1 | BenQ G2220HD | € 119,- | € 119,- |
1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 16,- | € 16,- |
1 | AOpen ES45H | € 40,83 | € 40,83 |
1 | Logitech LS11 | € 13,76 | € 13,76 |
1 | Logitech MK120 | € 15,29 | € 15,29 |
1 | AMD Athlon II X3 445 | € 66,57 | € 66,57 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 57,50 | € 57,50 |
1 | Asrock 880GM-LE | € 54,10 | € 54,10 |
1 | XFX HD 5750 512MB GDDR5 PCI-E | € 85,57 | € 85,57 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 501,62 |