Toon posts:

.NET Framework verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Na ondertussen zoveel versies van .NET Framework op m'n pc te hebben, begon ik aardig te twijfelen of ik er überhaupt iets aan had. Ik zag het met meer dan 100mb per stuk vooral als ballast en wilde ze ook deinstallener. Via configuratiescherm -> software leverde dat alleen fouten op maar via dit tooltje ging het wel prima.

Sindsdien bij het gebruik eigenlijk niets tegen gekomen waarbij ik het nodig had. Ik zit me nu ook flink af te vragen waarvoor ik hiervan 4 niet backward compatibele versies op m'n pc had staan en of er nog zaken zijn waar ik rekening mee moet houden als je geen .NET Framework hebt.

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Wat is nou het doel van dit topic?

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 24-09 15:01

lier

MikroTik nerd

Meeste installers van software die een afhankelijkheid hebben met .NET framework controleren of deze aanwezig is. Dat geldt dus voor nieuwe programma's.

Wel grappig om te lezen dat je je af vraagt waarom je vier versies (ik neem aan 1.0, 1.1, 2.0 en 4.0?) op je machine hebt, misschien de kaboutertjes die 's nachts (of overdag) misbruik maken van je computer (oftewel, deze frameworks worden niet spontaan op je systeem geinstalleerd).

Tot slot, meestal wordt een vraag gesteld bij een nieuw topic...heb ik deze over het hoofd gezien?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Meer inzicht in de mogelijkheden om en gevolgen van het verwijderen van .NET Framework van je pc.
En natuurlijk zet je het er zelf op, maar de meeste mensen installeren standaard alles wat windows/ microsoft update ze aanbiedt.

[Voor 40% gewijzigd door sambalbaj op 12-10-2010 15:02]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee