Toon posts:

Vapor-X Hd5770 1GB windows 7 probleem.

Pagina: 1
Acties:

• 0daro0
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 10:01
Beste Tweakers forum,

Ik heb zelf 2 jaar gewerkt bij een pc bedrijf maar kom dit keer op een probleem die ik niet kan oplossen.

PC Specs:
Kast : MS-tech Raptor
Processor: AMD quad 9950
Moederbord: Asus M3N78-PRO
Videokaart : Sapphire Vapor-x Hd5770 1GB
HDD: Seagate 750 GB Sata
Brander/Dvd: Lg Dual layer IDE
Geheugen :Kingston origenel 2x2 DD2 800 MHZ

Nu het volgende, ik draai op Dual Boot Windows XP home 32 Bits & Windows 7 prof 32 Bits (allebij orgineel) heb ook nog de beschikking op 64 bits maar daar had ik hetzelfde probleem mee.

Nu heb ik hem eerst op Xp geinstaleerd en werkt zonder problemen netjes CCC(catlyst control center 10.9 geinstaleerd) vraagt dan om reboot en dat werkt zonder problemen niks in de bios veranderd.

Daarna begon ik op Windows 7 instaleert prima vraagt om reboot en na reboot is nergens de CCC te zien. ook niet na reinstal of wat dan ook. heb meerdere malen geprobeerd meerdere versie's maar mocht niet helpen. misschien kan of kunnen jullie mij helpen.

• BartezZz
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 29-07-2015
Probeer deze stappen eens, internet verbinding VEREIST:

- rechtermuisknop op het computer icoontje
- Kies nu: manage of (in he Nederlands) beheren
- Ga nu naar: Device manager (of apparaatbeheer in het Nederlands)
- Klik nu: Display adapters (in het Nederlands beeldschermadapter) aan
- Klik nu update: Update Driver Software

Mocht je de laatst genoemde stappen hebben gedaan dan zou CCC erop moeten staan, mocht dat niet zo zijn dan moet je nog even naar de Ati site om CCC te downloaden. De link van CCC:

http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx

Dan zou alles moeten werken. Veel succes ermee.

• 0daro0
Het is wel zo dat zelfs aparaatbeheer hem niet herkend in windows 7.

Edit: Reed gecontroleerd maar vind geen eens display dapters(beeldschermadapter)

Ik instaleer nu even opnieuw catalyst.

[Voor 48% gewijzigd door 0daro0 op 12-10-2010 14:40]

• BartezZz
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 29-07-2015
Kijk eens, dit bedoel ik met beeldscherm adapters:

http://s1084.photobucket....nt=BeeldschermAdapter.jpg

• 0daro0
haha dankje, ja ik begreep wat je bedoelt.
maar heb echter geen display(beeldscherm adapter staan ik instaleer hem nu, is het handig op alleen display driver te doen of gewoon heel CCC.

Heb hem geinstaleerd maar niks te vinden, hij word niet eens herkend lijkt wel.

Windows xp werkt hij prima

[Voor 23% gewijzigd door 0daro0 op 12-10-2010 16:58]

• 0daro0
YEAH opgelost was iets heel stoms , me Plug en Play stond uit in bios. maar erg bedankt :D
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee