Toon posts:

windows 7 vpn maken

Pagina: 1
Acties:

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23-09 20:14
Beste tweakers,

Ik ben bezig met een vpn maken op windows 7.
Op een rare reden verloopt niet niet helemaal zonder problemen.

Ik gebruik in windows 7 van de mogenlijkheid "vpn-verbinding instellen"
Ik heb de poorten in de router geforward.

Maar als ik probeer te verbinden krijg ik een foutcode 7 te zien.

Mijn firewall staat uit daar kan het niet aan liggen.

Weet iemand waar het wel aan kan liggen?

Met vriendelijke groet, Kevin.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk eens wat die error inhoud in je logboek, daar zou je vast iets uit kunnen halen. Misschien als het dan nog niet duidelijk is, dat je een screenshotje laat zien.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23-09 20:14
Als de logboek aan staat krijg ik gewoon de zelfde informatie.
Hij zegt alleen dat hij niet kan verbinden met foutcode 7.

• djeems
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-06-2014
voor het maken van een VPN verbinding heb je ook een server nodig waarmee verbonden wordt. wat zijn hier de instellingen van? kijk eens in het logboek van de server waarmee verbonden wordt.

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
kevinkrs schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:54:
Als de logboek aan staat krijg ik gewoon de zelfde informatie.
Hij zegt alleen dat hij niet kan verbinden met foutcode 7.
Wat voor VPN heb je het eigenlijk over, wil je zelf voor VPN Server spelen of wil je verbinding maken naar een server?

Of iets anders?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee