A3 Kleuren printer

Pagina: 1
Acties:
  • 712 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379188

Topicstarter
Voor mijn werk ben ik opzoek naar een A3 kleuren printer die dubbelzijdig kan printen!
Dit is om folders te kunnen printen voor onze conferenties.
Aangezien ik door alle bomen het bos niet meer zie, vraag ik hier om antwoord.
Natuurlijk is de prijs/kwaliteit ook van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:35
Ik durf je nu al te zeggen dat als je het bij deze info laat, dit topic door een moderator onherroepelijk wordt gesloten. T.net is in die zin geen helpdesk, het uitzoek werk zal je toch echt zelf moeten doen. Als je daarna nog eventuele vragen hebt dan kan je ze altijd stellen, maar de wensen die je nu neerlegt zijn in de pricewatch zo te filteren met een paar simpele klikken. Tis niet de bedoeling dat een ander het werk voor je gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad.

Allereerst vinden we dat een Tweaker zelf in staat zou moeten zijn om eisen te stellen, op basis van die eisen te gaan zoeken en tenslotte zelf een keuze te maken.

Los daarvan, met de beste wil in de wereld kunnen we je hier niet helpen. Je geeft werkelijk niets aan op basis waarvan je moet kiezen, en op basis waarvan wij kunnen bedenken wat een goede voor jou zou zijn. Je noemt "prijs" en "kwaliteit", maar geen concrete budget, ook niet wat een print vervolgens max mag kosten. Je definieert niet wat je onder kwaliteit verstaat.

Het enige wat we kunnen doen op basis hiervan is om je te verwijzen naar http://www.tweakers.net/pricewatch, waar je prima zelf kunt sorteren op "kleur" en "duplex". Wat je dan vindt loopt een factor 10 uiteen in prijs, met bijbehorende verschillen in fuctionaliteit.

Welke het beste is voor jou? Geen idee, we hebben geen glazen bol :o

Tip:
Begin eens met voor jezelf duidelijke grenzen (budget) en eisen op te stellen. Aangezien we het hier niet over een bos van duizenden types, maar het slechts over een handvol gaat, kom je snel genoeg uit op één printer, of ontdek je dat wat je wilt niet binnen budget haalbaar is.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.