Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Welk OS draai je in die VMware?
Dit klinkt namelijk als een tooltje dat logitech onder Windows had, waarmee je inderdaad zo'n kompas kreeg als je op de middelstemuisknop of je scrollwheel klikte. Extreem irritant als je weer een link aan wilde klikken. Misschien dat je zoiets geïnstalleerd hebt?
Dit klinkt namelijk als een tooltje dat logitech onder Windows had, waarmee je inderdaad zo'n kompas kreeg als je op de middelstemuisknop of je scrollwheel klikte. Extreem irritant als je weer een link aan wilde klikken. Misschien dat je zoiets geïnstalleerd hebt?
Ik gok dat hij gewoon autoscroll bedoelt, wat in Windows (XP in ieder geval) een standaard functie van de MMB is. Het teruggaan van de pagina is minder logisch, geen idee waar dat 'm in kan zitten.Terw_Dan schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:19:
Welk OS draai je in die VMware?
Met m'n IntelliPoint software thuis kan ik de functionaliteit van de mousebuttons instellen. Misschien dat je eens moet zoeken naar iets gelijkaardigs voor Trust?
[ Voor 8% gewijzigd door Big Womly op 12-10-2010 10:32 ]
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Ik draai vista met vmware. Het grappige is dat er wel software bestaat voor trust en dat je de knop wel kan configueren maar zodra je het configureert op autoscrol, dan werkt de functie niet goed.(hij gaat dan niet scrollen maar ook niet naar de vorige pagina).Big Womly schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:28:
Met m'n IntelliPoint software thuis kan ik de functionaliteit van de mousebuttons instellen. Misschien dat je eens moet zoeken naar iets gelijkaardigs voor Trust?
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261