Toon posts:

Middel mouse button probleem

Pagina: 1
Acties:

• Excellence1
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21-09 21:39
Hallo allemaal,

Ik heb hier een macbook pro wat vmware draait. Vervolgens heb ik een normale muis opaangesloten (trust MI-2500x). Iedere keer als ik het scrolwiel indruk krijg ik krijg ik soort van een kompas waarmee ik in IE en firefox door het beeld kan bewegen. Dit is normaal alleen wanneer ik het knopje loslaat dan gaat hij automatisch terug naar de vorige pagina :|
ik heb geprobeerd om hem via instellingen te veranderen maar ik kan de optie voor de middelste scrollwiel niet vinden.
iemand die mij hiermee kan helpen?
Heel erg bedankt!

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk OS draai je in die VMware?
Dit klinkt namelijk als een tooltje dat logitech onder Windows had, waarmee je inderdaad zo'n kompas kreeg als je op de middelstemuisknop of je scrollwheel klikte. Extreem irritant als je weer een link aan wilde klikken. Misschien dat je zoiets geïnstalleerd hebt?

30" monitor te koop

• CherandarGuard
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 12:30
Terw_Dan schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:19:
Welk OS draai je in die VMware?
Dit klinkt namelijk als een tooltje dat logitech onder Windows had, waarmee je inderdaad zo'n kompas kreeg als je op de middelstemuisknop of je scrollwheel klikte. Extreem irritant als je weer een link aan wilde klikken. Misschien dat je zoiets geïnstalleerd hebt?
Ik gok dat hij gewoon autoscroll bedoelt, wat in Windows (XP in ieder geval) een standaard functie van de MMB is. Het teruggaan van de pagina is minder logisch, geen idee waar dat 'm in kan zitten.

• Big Womly
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11-07-2020

Big Womly

Live forever, or die trying

Met m'n IntelliPoint software thuis kan ik de functionaliteit van de mousebuttons instellen. Misschien dat je eens moet zoeken naar iets gelijkaardigs voor Trust?

[Voor 8% gewijzigd door Big Womly op 12-10-2010 10:32]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Excellence1
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21-09 21:39
Big Womly schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:28:
Met m'n IntelliPoint software thuis kan ik de functionaliteit van de mousebuttons instellen. Misschien dat je eens moet zoeken naar iets gelijkaardigs voor Trust?
Ik draai vista met vmware. Het grappige is dat er wel software bestaat voor trust en dat je de knop wel kan configueren maar zodra je het configureert op autoscrol, dan werkt de functie niet goed.(hij gaat dan niet scrollen maar ook niet naar de vorige pagina).

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee