onderzoek: veel gamen verhoogt kans psychologische problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 18:29
bron: http://www.nu.nl/games/2353820/veel-gamen-verhoogt-kans-psychologische-problemen.html

Volgens Britse wetenschappers kan twee uur per dag besteden aan gamen of televisie kijken psychologische problemen bij kinderen veroorzaken, ook al besteden ze de rest van de dag aan fysieke activiteiten.

---

Weer zo'n onderzoek door iemand die jaloers is dat hij/zij vroeger geen spelcomputer had en alleen maar met jojo's mocht spelen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 00:08
Getest bij kinderen van 10 en 11 jaar.
Ik zou dan toch best wel met psychologische problemen moeten zitten nu.

De stemmetjes vertellen me dat ik nergens last van heb 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Gytax op 12-10-2010 09:56 . Reden: Typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Het zal wel verklaren waarom ik me vaak gedraag als iemand van 10/11 :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Is dat de reden dat ik terecht gewezen wordt dat ik geen mensen mag aanrijden?!! O-)

Met alle respect, maar ook ik heb op die leeftijd gegamed, maar ik denk dat het goed met ons gaat.. :Y)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Het onderzoek heeft het over zowel TV kijken als gamen, maar de journalist plakt alleen het gamen in de kop. Zo zie je maar hoe de media onze beeldvorming probeert te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
En er zijn onderzoeken waar juist bewezen word dat gamen en tv kijken juist niet de kans op psychologische problemen verhoogt :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
En de hand-oog coordinatie & denkvermogen verbeterd.

Met andere woorden we zijn met z'n alle psychopatische genieën die elk pijltje in de roos kunnen gooien 8)7

Wat serieuzer,

Je zou toch denken dat ze het onderhand opgeven met de milioenen bewijstukken in de wereld die 100% 99% in orde zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Shamalamadindon op 12-10-2010 10:18 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Als je een vlo al zn poten uittrekt wordt ie doof want als je dan spring! roept doet ie niks meer.

Rokers plegen eerderzelfmoord <-> depressieve mensen roken eerder.

Ik zie geen vermelding naar het onderzoek dus ik vertrouw het niet. Teven is het zon onzit, maar dat heb ik hierboven al aangetoond. Vooral die van de vlo is wel grappig als je het hele verhaal kent

[ Voor 38% gewijzigd door Postius op 12-10-2010 13:59 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Met 2uur al, denk dat we dan allemaal gek zijn? Wie keek er geen tv op zn 10/11e?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
Denk als de kinderen het niet zouden doen dat de ouders dan last krijgen van psychologische problemen
Pagina: 1