Toon posts:

Powercolor gts 2 ddr: fukkaart of niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enige ervaring met deze kaart / dit merk ?

Ik weet dat het een fukmerk is, maar prijs (f 418) prestatie lijkt ie ok

Verwijderd

Ik had als probleem dat standaard het geheugen en de core veel te laag geklokt was. Maar die kun je met een tweak utility zo weer naar de juiste waarden 200/333 MHz opschroeven. Maar bij anderen is die kaart wel juist ingesteld.

Om mee over te clocken is hij neit zo heel erg geschikt maar verder prima ding.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik zou zelf dan waarschijnlijk een asus pure nemen, of beter een radeon32/64 mb ddr. (400-550,-)

Misschien vallen ze best mee hoor, die powercolor GTS'en, maar ik zou gewoon geen zin hebben in het risico dat je kaartje op lagere kloksnelheden draait, of niet compatible is met de gangbare overklokproggies.

En ik weet niet hoed de 2d filters zijn, misschien zijn ze wel ok.
Ik zou zo ie zo de Radeon verkiezen boven de GTS.

Niet op voorraad.

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik heb zelf een powercolor GF2 GTS 32 DDR TV-out. Ben uitermate tevreden met het kaartje. In die paar weken die ik 'm nu heb heb ik slechts 1 keer een vastloper gehad bij NFS 5, maar daar verdenk ik eigenlijk meer m'n geluidskaart van dan m'n videokaart. Ik had eerst een onderzoekje gedaan hier op GOT (ja, search werkt toch wel goed :)). Daar werd gezegd dat de powercolor MET tv-out gewoon goedgeklokt was op 200 & 333.
Bij thuiskomst natuurlijk gelijk gecheckt en inderdaad, gewoon goed geklokt.
Ik weet niet of je van plan bent om de tv-out versie te nemen, maar in dat geval zit je dus gewoon goed.
Even ter informatie mijn configuratie:
Abit KT7, Win98SE, DirectX 7, Detonator 6.50
Werkt perfect dus gewoon.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Powercolor Geforce2 TV-OUT hier, liep standaard op de goede snelheid, is te overklokken tot 235/410. Prima kaartje.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
dank u allen.

Al met al lijkt er weinig mis mee, zeker voor die prijs. Op naar de winkel.
Pagina: 1