[JOOMLA] - Module 'laatst gewijzigd'

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi

In Joomla heb ik mijn eerste module gemaakt. Er is 1 probleem waarvoor ik geen oplossing vind.

In mijn module zou ik graag in de front-end de laatst gewijzigde datum/tijd willen zien van de module. Dus de laatste keer dat de module parameters werden aangepast. Kan ik dit opslaan als een parameter met een hidden field (param type hidden)?

Ik had een kolom checked_out_time gezien in jos_modules maar die wordt alleen maar correct ingevuld wanneer ik op 'apply' klik. Bij het saven wordt het op '0000-00-00 00:00:00' gezet, dus onbruikbaar.

Heeft iemand van jullie een idee?

Mvg
Christophe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit is meer iets voor Joomla support. Heb je het daar al eens gevraagd?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik krijg helaas geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dan ga je dus ff uitzoeken wat de apply anders doet dan jijzelf? Pak firebug erbij, kijk wat er gepost wordt aan velden, dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan ik wel onderzoeken maar dit biedt geen oplossing voor mijn probleem. Ik zoek nu in feite een manier om gewoon de huidige datum/tijd als parameter op te slaan in de module.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Dan geldt nog steeds wat Cartman! zegt? Blijkbaar gebeurd er iets waardoor die datum op 0000-00-00 wordt gezet i.p.v. de huidige datum en tijd. Het eerste veld van het type TIMESTAMP in MySQL wordt automatisch geupdate naar de huidige datum en tijd als het record wordt aangepast, mits je uiteraard zelf geen waarde voor dat veld meegeeft.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die kolom checked_out_time zit in de tabel jos_modules (een Joomla tabel). Ik verander daar liever niets aan (code of database) omdat dit toch niet de bedoeling is? Ik heb die kolom ook gezien in andere tabellen. Ik vermoed dat het om een soort versioning systeem gaat van Joomla.

Ik ben nu zelf op zoek naar een module die dit zou hebben in de front-end 'Laatst gewijzigd op:' die automatisch ingevuld wordt bij het opslaan van de module back-end en dan even piepen in de code maar helaas nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Werkt dat veld dan wel op die manier zoals jij verwacht met andere plugins? Zo ja, dan ligt het toch echt aan jouw plugin. Zo nee, dan zul je zelf wat moeten gaan maken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk gevonden. In de XML file moet er staan:

code:
1
<param name="lastupdate" type="sql" default="10" label="Last update" query="SELECT NOW() as value, NOW() as lastupdate"/>
Pagina: 1