• Naboo
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 30-06 11:05

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
Kort vraagje aangezien google mij niet kon helpen. Sinds vandaag doet het geluid bij Cut the Rope (game app) het opeens niet meer. Alle andere apps. hebben gewoon geluid. Wat ik ook probeer, het geluid komt niet terug. Iemand dit ook meegemaakt (misschien bij andere app)?

Als ik hem opnieuw bestel via de appshop, kost het mij dan opnieuw geld? Of herkent ie je phone?

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• ZpAz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:22
Het kost je niet opnieuw geld, hij herkent je account, je bent namelijk ingelogd om iets te kopen (hoewel er kopen staat, daarna krijg je een melding, hee je hebt deze al gekocht, je kan hem nu dus gratis halen).

Maar als het bij één applicatie is, zou het dan niet aan de applicatie kunnen liggen? Dan even contact opnemen met de maker er van, misschien lost hij het wel op in een nieuwe versie.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• Hertog
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:40

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ik weet dat een reactie is in de trant van 'zit de stekker er wel in', maar heb je niet per ongeluk de mute-knop verzet? Sommige Apps zetten het geluid namelijk netjes met die slider mee aan en uit en anderen niet, ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die iets vergelijkbaars hadden en waar het toch aan die knop bleek te liggen. :)

“A drug is a substance that, when injected into a rat, produces a scientific paper." --Edgerton Davis Jr.

• Naboo
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 30-06 11:05

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
@ ZpAz; heb inmiddels de maker al een bericht gestuurd. Zal eens kijken of ik hem opnieuw kan installeren aangezien ik nu steeds in de AppStore de melding zie: Geinstalleerd dus kan hem niet opnieuw downloaden. Ik ga daar even verder mee aan de slag door de App te verwijderen.

@ Hertog; Mute slider had ik inderdaad al via Google gevonden, was sowieso al het eerste waar ik naar gekeken had. Verdere oplossingen kwamen niet naar voren via Google.

Ik laat even weten hoe het verwijderen en opnieuw installeren ging.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee