Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst drivers in een Windows Vista Business-installatie gebakken met Vlite maar bij het activeren blijkt deze versie van Vista ineens Vista N geworden te zijn, terwijl ik dit nooit heb gebruikt of gedownload (ik heb Vista verkregen via MSDN).

Nu is het natuurlijk niet erg dat het ineens N is geworden maar ik kan het nu ook niet activeren omdat deze Windowsversie het non-N serienummer niet pakt voor activatie:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/31662/temp/vista22.jpg

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen behalve een N-serienummer kopen of deze pc opnieuw installeren? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Dit heb ik ook eens gehad toen ik offline met het register aan het knoeien was. Mijn Windows 7 Professional werd ineens Windows 7 Starter (64-bit). Officieel bestaat Windows 7 Starter 64-bit niet eens.

Er is dan ergens een registry key verkeerd gezet. Het is een registry key die door Windows wordt beveiligd, dus je kunt deze alleen offline wijzigen. Met Windows NT 5.x en eerder ging het om de SystemPrefix key, maar die bestaat in NT 6.x niet meer. Ik weet eigenlijk ook niet meer om welke key het precies ging in NT 6.x. Wellicht kan Google er bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Oke, ik ga eens zoeken, bedankt! :)

Goedkoop bellen via VoIP