Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:16
http://gathering.tweakers...ist_messages/1428837/last << het oude topic, waar niet meer in gereageerd wordt

Volgens mij is mijn vorige topic over dit probleem een beetje dood aan het gaan. mr goed ik heb een update.
Ik voel er niet echt veel voor om mijn pc naar eindhoven te laten sturen terwijl ik zelf ook wel een moederbord kan vervangen. ( voor minder geld). Ik denk dat ik dat dus ook maar zelf ga doen, aangezien ik bijna zeker weet dat mijn moederbord kapot is want:
  • Het powerlampje brand niet meer( een klein LEDje op het moederbord zelf
  • De modem lampjes branden ook niet meer
Wat ik raar vindt is dat de fans nog wel draaien ( behalve die op mijn videokaart, maar dat is nog een beetje logisch aangezien die op het moederbord zit), kan iemand hier een verklaring voor geven, want die fans zitten op het moederbord :+ Ben ik nou helemaal fout? of is er een andere verklaring hiervoor?

update: Mijn videokaart heeft een powerconnector nodig, zou die fan dan ook moeten gaan draaien ( 260gtx)? of is dit allemaal hardware gestuurd?

[ Voor 13% gewijzigd door evanraalte op 11-10-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:17

D4NG3R

kiwi

:)

Wtf, je oude topic was nog geen week oud. Het is niet de bedoeling om direct maar een nieuwe te maken -.-

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:16
Maar ik wil graag met de reparatie starten omdat ik die pc echt nodig heb, en ik moet soms wat meer geduld hebben, dat weet ik :+