[Win7] navigeren doet raar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 18:03
Hallo,

Sinds vandaag heb ik een raar probleem: In windows 7 schieten mijn aero graphics direct weg. Als ik alt-tab doe dan komt dat menutje tevoorschijn maar springt direct weer weg :?
Ook als je je muis boven je icoon in de taakbalk houdt, dan verschijnen normaal gesproken je actieve vensters in het klein. Nu springen deze ook direct weg. Ik kan dus amper schakelen tussen vensters.
Ook werkt de windows knop op mijn toetsenbord niet meer. Daarnaast: als ik powerdvd aanzet dan blijft het volume maar oplopen. Als ik hem terugzet, dan loopt hij automatisch weer naar 100%. Windows mediaplayer heeft dit dan weer niet gek genoeg.

Ik denk dat er een knop oid blijft hangen van mijn tobo (logitech MX5500). Jullie een idee wat dit kan zijn? Hoe kan ik kijken of er een knop blijft hangen?

[ Voor 3% gewijzigd door ID-College op 11-10-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ander toetsenbord aansluiten?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Die heb ik nu niet, maar als ik de batterijen uit mijn toetsenbord haal dan is het probleem nog steeds. Dat impliceert dus weer niet dat het het toetsenbord is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:16
ID-College schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:52:
Die heb ik nu niet, maar als ik de batterijen uit mijn toetsenbord haal dan is het probleem nog steeds. Dat impliceert dus weer niet dat het het toetsenbord is? 8)7
Omdat je een draadloos toetsenbord hebt kun je dit helemaal niet daarmee uitsluiten en ik denk dat er inderdaad een toets blijft hangen.

Draadloos is vaak:
toets indrukken -> signaal naar de receiver dat er een toets wordt ingedrukt
toets loslaten -> signaal naar de receiver dat er een toets is losgelaten

Indien de batterijen eruit worden gehaald wordt er geen extra signaal gestuurd kortom de laatste toetsen die waren ingedrukt blijven volgens de receiver ingedrukt.

Natuurlijk kan het probleem ook in de receiver zitten dat er daar een proces blijft hangen maar mij lijkt het toch dat er een toets blijft hangen.

Test dus nog maar eens maar met een andere muis (welke niet op die receiver zit) en zonder die receiver aangesloten op de pc.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Idd, wat raar. Met mijn laptopmuis is het weg.
Kheb de receiver van mijn tobo in een andere usb poort gehangen en nu is het weg.. Toch raar dat zomaar iets kan blijven hangen.
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
En nou doet ie het weer? Terwijl het net 100% weg was ?
En nu werkt het met mijn laptopmuis ook niet meer 8)7 Dus het ligt wss toch aan windows?

[ Voor 45% gewijzigd door ID-College op 11-10-2010 21:06 ]

Pagina: 1