• iLLEVAiHCAM
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-09 18:41

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

Topicstarter
Ik heb de MS-Tech MC-1200 case. De ruimte voor de optische drive gebruik ik echter niet. Het lijkt mij leuk om op die plek een display'tje te plaatsen die met een USB-poort op het moederbord kan worden verbonden. Er zit slechts 1 fan in het systeem, dus een fancontroller heb ik niet nodig.
Ik heb gegoogled op alle mogelijke combinaties van 1 of meer zoektermen uit de reeks [MS-Tech, MC-1200, USB, IMON, Soundgraph, LED, VFD, LCD, 5.25", bay, display]. De paar resultaten die dit opleverde hadden knopjes, waardoor het vanwege de beperkte uitsparing in de 5.25" bay niet zal passen.

Er zullen toch zeker meer mensen zijn die dit willen?! :P Iemand een oplossing?

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 03:44

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Een echte tweaker koopt een HD44780 LCDtje en dremelt een opening in het 5.25" frontje >:)

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18-09 11:27

Ed_L

Crew Council
Er zijn zat bays voor die formfactor: http://tweakers.net/pricewatch/cat/624/bays.html

Punt is dat je MS-Tech kast geen standaard formaat frontje heeft, dus ze passen geen van allen.

• Carpento
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 03:48
Das wel zo'n beetje de beste samenvatting ja :p

Ik denk overigens dat de Antec Veris Multimedia Station Elite (hele mond vol ja) met minimaal modwerk moet passen trouwens ;)

• iLLEVAiHCAM

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

Topicstarter
Ik weet dat de case geen standaard formaat frontje heeft, vandaar mijn oproep Ed-L; ik hoopte dat iemand al eens vaker met dit bijltje had gehakt. De Antec Veris Multimedia Station Elite van Carpento lijkt op zich net te passen, maar liever had ik er een zonder draaiknop..

Het door Attitude aangedragen display zou kunnen als ik een standaard 5.25" bay had, maar bij mijn case is er een kleinere opening. Daarnaast is die A2413 7" Touchscreen LCD monitor veel te duur!

• Attitude
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2010
kwaliteit komt met een prijs ;) En ben je niet een beetje handig met een dremel?

• Carpento
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 03:48
Die Antec unit is volgens mij wel redelijk eenvoudig te ontdoen van die draaiknop (vier contactjes lossolderen), als je dan in het slotplaatje van de bay een gat zaagt wat correspondeert met het display heb je 'm zonder knop :p

• iLLEVAiHCAM

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

Topicstarter
Dremelen of zagen dus.. Hmm, als ik ook maar iets vern3#k aan het front van de behuizing zal ik een nieuwe willen kopen. Ik ken mezelf. Misschien dat ik er alsnog maar een optische drive in zet..

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 15:36
Als je goede tools gebruikt dan moet je met die alu voorkant van die behuizing een mooie opening kunnen maken, eerst een stukje uitzagen en dan met een goede handvijlen set afwerken. Ik zal zelf niet zo snel dremel oid ervoor gebruiken, dat gaat meestal erg hard en aluminium is zacht genoeg om netjes met de hand te kunnen vijlen. Aluminium is ook wat vergeeflijker dan plastic, of beter gezegd je zit er niet zo snel diep in. Als je een beetje handig bent dan ben je met een uurtje klaar ;) To tweak or not to tweak...
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee