Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
(.edit: linkje erbij: nieuws: Microsoft brengt Windows Phone 7 uit)
Bovendien worden Xbox Live games niet louter ontwikkeld met XNA - het gros wordt gewoon met C++ en de XDK gemaakt.
Bovendien worden Xbox Live games niet louter ontwikkeld met XNA - het gros wordt gewoon met C++ en de XDK gemaakt.
XNA wordt met name gebruikt door hobbyisten voor PC games.die tot dusverre (met name?) gebruikt wordt om games voor de Xbox te ontwikkelen
[ Voor 68% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2010 20:38 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vinden jullie niet dat zoveel artikelen in 1x wat overdreven is? Juist op deze manier heb ik weinig interesse in 1 telefoonartikel en skip ik door naar het WP7 stuk. Alle telefoons in 1 overzicht lijkt me veel mooier, meteen te vergelijken en ook logischer aangezien deze modellen in 1x WP7 introduceren. Nu heeft het een tikkeltje weg van reclame.
De berichtgeving is niet anders dan normaal. Er wordt altijd één artikel per telefoon geplaatst, maar omdat er een aantal releases en/of aankondigingen tegelijk zijn, worden er ook meerdere artikelen geplaatst. Het ziet er nu wat apart uit, maar is niet afwijkend van de reguliere berichtgeving.
Ik heb het XNA-gedeelte aangepast.
We hebben vooraf de keuze gemaakt de toestellen per fabrikant afzonderlijk in de berichtgeving te behandelen, onder andere omdat niet duidelijk was hoeveel modellen de verschillende bedrijven gingen uitbrengen, er mogelijk veel over de modellen te zeggen/laten zien zou zijn, verschillende groepen lezers in smartphones van verschillende fabrikanten geïnteresseerd zijn, enzovoorts. Achteraf gezien bleek het wel mee te vallen met die verschillen en het aantal modellen dus had het ook in een enkel bericht gekund, maar ik denk dat veel lezers toch de voorkeur geven aan afzonderlijke stukken. We bekijken dit in ieder geval per release. Bij videokaarten bundelen we bijvoorbeeld vaak wel de kaarten van de fabrikanten in een enkel bericht.
We hebben vooraf de keuze gemaakt de toestellen per fabrikant afzonderlijk in de berichtgeving te behandelen, onder andere omdat niet duidelijk was hoeveel modellen de verschillende bedrijven gingen uitbrengen, er mogelijk veel over de modellen te zeggen/laten zien zou zijn, verschillende groepen lezers in smartphones van verschillende fabrikanten geïnteresseerd zijn, enzovoorts. Achteraf gezien bleek het wel mee te vallen met die verschillen en het aantal modellen dus had het ook in een enkel bericht gekund, maar ik denk dat veel lezers toch de voorkeur geven aan afzonderlijke stukken. We bekijken dit in ieder geval per release. Bij videokaarten bundelen we bijvoorbeeld vaak wel de kaarten van de fabrikanten in een enkel bericht.
Hoeveel modellen was niet duidelijk nee, maar wel is het te verwachten dat dit er niet 20+ zullen zijn. 10 of minder lijkt mij logisch en dat is op zich nog te behappen in een overzicht, is zoiets niet op het moment van release aan te passen? Kost veel tijd, maar op zich lijkt me dat dit event wel waard.
Pagina: 1