Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weide
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 08:13
Hallo mede tweakers,

ik heb dit probleem al een tijdje, maar altijd gedacht dat het aan de installatie. Van het wiekend een schone installatie gedaan en dat hielp niet!

het probleem: als ik mijn laptop lock (windows toet+l) en dan naar ongeveer 15 minuten weer unlock dat dan windows de windows toets vast houd.
dat houd dus in dat als ik “e” druk deze computer geopend word.
zodra ik een letter in druk via schermtoetsenbord dan is het weer klaar tot ik weer lock.
Dus als ik de laptop niet lock komt de fout ook niet

Wie heeft dit eerder mee gemaakt of weet misschien een oplossing?
ik heb het met verschillende osen gehad en ben eerste eigenaar nog nooit iets gemorst over toetsenbord.

het is een Samsung R610-as08nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat gebeurt er als je Windows zelf het scherm laat locken dmv power saving instellingen?

Is het alleen als je de windows toets gebruikt met het locken van je laptop en niet als je bijvoorbeeld een explorer venster opent met "windows+e" ?

[ Voor 46% gewijzigd door redfoxert op 11-10-2010 15:02 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Als het met verschillende OSen zich voordoet zou ik even in je BIOS kijken, wellicht dat daar een functie in zit. De windows toets wordt soms ook wel de Super toets genoemd, mocht je hem niet kunnen vinden in je bios.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:14
de knop blijft dus niet fysiek ingedrukt... raar verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Al een ander keybord geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349960

Zo te horen gebruik je Windows 7. Dit is een bug in windows 7 ik weet niet zeker of dat die al is opgelost. maar het kan nooit kwaad alle updates te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 349960 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:05:
Zo te horen gebruik je Windows 7. Dit is een bug in windows 7 ik weet niet zeker of dat die al is opgelost. maar het kan nooit kwaad alle updates te draaien
Heb je hier een source van? Werk al een jaar met Windows 7 op diverse systemen en laptops en ben dit echt nog nooit tegen gekomen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349960

heb hier geen bron van. Maar heb dit wel zelf ondervonden plus zo'n dertig a veertig gebruikers hier die er over hebben geklaagd. Ben toen wel is gaan googelen maar heb geen oplossing kunnen vinden. Heb al een tijdje geen klachten hierover gehad dus neem aan dat dit in 1 van de updates heeft gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weide
hallo laptop is up to date maar houd de zelfde fout het is een windows 7 64 bit home premium legaal
in de bio heb ik nog niks kunnen vinden
door windows zelf laten locken heb ik nog niet gehad ik lock de laptop omdat hij vaak mee is naar school en mijn *liefe* klas genoten er maar niet af kunnen blijven ook bij een los toetsenbord deed hij het trouwens;) afmelden is geen optie aangezien vm`s
ik zal morgen nog eens controlern wat er gebeurd als ik via start vergerendelen doe kijken of hij het dan ook doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weide
heb ergens de hoop dat met sp1 op gelost zal zijn maar dat is afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Weide schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:04:
hallo laptop is up to date maar houd de zelfde fout het is een windows 7 64 bit home premium legaal
in de bio heb ik nog niks kunnen vinden
door windows zelf laten locken heb ik nog niet gehad ik lock de laptop omdat hij vaak mee is naar school en mijn *liefe* klas genoten er maar niet af kunnen blijven ook bij een los toetsenbord deed hij het trouwens;) afmelden is geen optie aangezien vm`s
ik zal morgen nog eens controlern wat er gebeurd als ik via start vergerendelen doe kijken of hij het dan ook doet
Heb je "windowstoets+e" nu al geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weide
redfoxert schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:08:
[...]

Heb je "windowstoets+e" nu al geprobeert?
nee dan heeft hij er niet last van alleen als hij bv een kwatiertje op lock heeft gestaan na windowstoets+L
als het bv 5 min is heeft ie er hast geen last van alleen naar een langere periode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weide
vandaag na de lock alleen even windows toets gedrukt na dat het probleem kwam en daarmee is het ook op gelost dus als hij lang gelockt is en i weer ingelogd ben en druk alleen windows toets dan is het probleem ook weg
Pagina: 1