Toon posts:

Q3 en LX chipset

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ook problemen met Quake3 en Intel LX chipset? Hij hangt soms.

Greetinz,
Choijn

Verwijderd

Waarom denk je dat het aan je LX chipset ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kameraad heeft problemen met zijn pc en hij denkt dat het aan de LX chipset ligt....

Verwijderd

Lijkt me stug dat je chipset voor problemen zorgt. Maar geef us wat meer info !!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Zou kunnen dat de AGP videokaart te weinig stroom krijgt (probleempje met LX chipset based mobo's), maar dan zou het andere heftige spellen ook probs moeten hebben.

Verwijderd

Topicstarter
440LX intel Chipset
128MB RAM
Leadtek 256 SDR GeForce 32MB

is dit genoeg?

Verwijderd

Topicstarter
440LX intel Chipset
128MB RAM
Leadtek 256 SDR GeForce 32MB

is dit genoeg?

Verwijderd

Topicstarter
oeps :)

Verwijderd

Zo'n GForce vreet waarschijnlijk te veel stroom van de AGP... Vaak werkte TNT2U's ook niet goed meer met een aantal LX mobo's... Geen idee of er wat anders aan te doen is als een ander mobo of andere vidkaart nemen (KOOP EEN NIEUW MOBO EN PLANT ER EEN GOEDKOPE CELY OP ben je vrij goedkoop uit, overklokken dan, en je bent van het gezeik af :)) anders zou ik het niet weten

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
Zou best kunnen te weinig stroom, bovendien kan de LX-chipset ook maximaal AGP1X

Verwijderd

http://web.ukonline.co.uk/christopher.hill/faq.html#hw:gef:troub:inst:bypass heeft wat info. Maar voorlopig zou ik VSync aanzetten en eventueel onderklokken. Disablen van AGP zou misschien ook kunnen helpen. (via een DirectX7 Control Paneeltje kan dat makkelijk).
Pagina: 1