Toon posts:

Photosmart of Deskjet: wat is eigenlijk zuiniger qua inkt?

Pagina: 1
Acties:

• X-Ploit
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 30-10-2011
Ik ben op zoek naar een draadloze all-in-one die niet teveel geld moet gaan kosten (rond de 100 euro is toch wel de max.).

Nu kwam ik twee all-in-one's tegen:

- HP Photosmart Wireless All-in-One
- HP Deskjet 3050

Het grote verschil is de betere mogelijkheid voor het printen van foto's met de photosmart (kleuren LCD scherm, geheugenkaart, e.d.). Ik ga alleen toch geen foto's uitprinten omdat ik dit liever online bestel (in mijn ogen voordeliger en scheelt ook inkt halen + fotopapier kopen e.d.). De mogelijkheid om beter foto's te printen gaat dus niet echt op voor mij.

Nu maakt de photosmart gebruik van meerdere inktcartridges (voor elke kleur een eigen cartridge) terwijl de deskjet gewoon zwart + kleur heeft. Nu staat er vaak mooi dat je met gescheiden cartridges geld bespaart omdat je niet alle kleuren tegelijk hoeft te vervangen. Nu is mijn ervaring dat dit wel meevalt want ze zijn nagenoeg toch altijd even snel op (ik heb ervaring met een Epson fotoprinter). Aangezien een hele set cartridges bijna net zo duur is als de printer zelf vraag ik me af wat nu echt goedkoper is? Ik snap dat dit erg printerafhankelijk is maar er moet toch wel een uitspraak te doen zijn over het gemiddelde van een deskjet of photosmart?

• X-Ploit
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 30-10-2011
Nobody :)?

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-09 12:18
Ik zou even kijken wat de vervangprijzen (&ervaringen) van de cartridges zijn op ebay. En dan nog een keer 't rekensommetje.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee