Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Gewoon de klantenservice bellen/mail/twitteren en het verhaal uitleggen. Bedrag wordt dan verrekend met de volgende maand.
Ondertussen 23:14, alles is niet in orde en volgens m'n t-mobile account heb ik nu geen enkel abonnement meer en de factuur van 120 euro staat er nog steeds.... wacht tot morgen middag en dan ga ik weer maar eens bellen.
Dat de kosten op 120 blijven staan is eigenlijk nogmaal omdat ze dat niet zomaar kunnen resetten.
Soms maken ze een creditnota op die je bij je rekeningen kunt zien, maar dat duurt ook even voordat ie er tussen staat. En andere keren verrekenen ze het direct met de lopende of volgende rekening.
Dus als niet geheel gerust bent,gewoon nog een keer bellen. Mogelijk krijg je het bedrag 2x gecrediteerd (zoals bij mijn vrouw; gemeld maar we mochten het houden vanwege de overlast)
Wat betreft die facturen van t-mobile ben ik wel benieuwd hoe de volgende er uit ziet
Edit:
Krijg nog steeds "i.v.m. een betalingsachterstand" als ik wil bellen, vanavond toch maars eens met t-mobile bellen dus.
[ Voor 23% gewijzigd door Shamalamadindon op 12-10-2010 09:21 ]
Uiteindelijk krijg je wel je geld terug, of eigenlijk niet direct terug, maar via een credit nota wordt je volgende maandbedrag verrekend. Komt ook bij je facturen te staan op de website.
Nu scheelt het wel dat ik geen betalingsachterstand kreeg hierdoor, ook wel het nadeel van automatische incasso
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Als je gewoon netjes blijft dan kan er veel geregeld worden hoor. Foutjes zijn mogelijk; en gewoon reageren zoals je zelf behandeld wilt worden als je zelf een foutje maakt.
extra kosten stonden ineens op 90 euro bleek dus de internet bunde (web and Walk) niet te zijn toegevoegd.
dit was allemaal in Juli en ben nog bezig het terug te krijgen...contract verlengd via Belcompany dus moet het via Belcompany regelen en dat gaat niet zo snel.