Toon posts:

[T-mobile] Internet abbonement mist

Pagina: 1
Acties:

• Shamalamadindon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-09 09:58
Ok, ik krijg vrijdagavond een smsje binnen "T-mobile kon uw factuur van 120 euro...", 8)7 online de factuur bekeken, blijkt er dus geen internet abbonement bij te staan (ook laatste keer dat ik m'n telefoon online koop , ga de volgende keer gewoon naar de winkel!!!).
Die 120 euro is van de maand voor ik met m'n stage begon (Augustus-September) en dus nog niet op en neer ging met de trein en het internet gebruik veel minder was, als dat al 120 euro is dan kun je wel rekenen op 500/600 euro voor september-oktober.

Gelijk gebeld vragen ze om een fax van de 1ste factuur (papier) (wie heeft er in hemelsnaam nog een fax) ok goed word vandaag door een kennis van me op z'n werk gefaxt en ik word aan de hand daarvan teruggebeld.

Nu m'n vraag, stel ze staan erop dat ik alles betaal wat zijn dan m'n opties? Als student heb ik nou niet bepaald even 500/600 euro in m'n achterzak zitten.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Krypt
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:26
Kijk je contract nog eens na; bij mijn vrouw waren ze ook vergeten om internet aan te zetten terwijl dat wel in het contract stond.

Pvouput live

• Shamalamadindon
Sorry had ik er even bij moeten zetten, er staat "Internet: Standaard" nou neem ik aan dat aangezien ik de telefoon i.c.m Web 'n Walk standard heb besteld dat dat dus betekent dat het klopt maar dat kan natuurlijk net zo goed betekenen "toegang tot maar geen abbonement" vandaar dat ik alvast informatie inwin.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21-09 20:25
Was ook bij zo, maar dan bij mijn sms'jes. En ken niemand in mijn naaste omgeving die dat wel had. En de T-mobile medewerker begreep dat wel en heeft toen het geld terug gestort. Wat ik niet begrijp dat het niet in hun systeem staat. Ik had toen een bevestiging gehad dat het wel met SMS Verdubbelaar had toen ik mijn abo had verlengd. Dus het ligt ook net aan welk persoon je aan de lijn krijgt bij de klanten service.

• Krypt
Je hebt dus een contract afgesloten met Web'n'walk standaard vast; dan zal het wel een foutje zijn.
Gewoon de klantenservice bellen/mail/twitteren en het verhaal uitleggen. Bedrag wordt dan verrekend met de volgende maand.

Pvouput live

• Shamalamadindon
Ok ben vanmiddag aan de hand van de fax gebeld, alles zou in orde komen. Moest een half uurtje later maar eens m'n telefoon aan/uit doen zodat alles weer perfect zou werken.

Ondertussen 23:14, alles is niet in orde en volgens m'n t-mobile account heb ik nu geen enkel abonnement meer en de factuur van 120 euro staat er nog steeds.... wacht tot morgen middag en dan ga ik weer maar eens bellen.

• vinnieminnie
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11-04 14:00
Haha, je raakt wel van de regen in de drup zo. Ik zou gewoon nog een aantal keer proberen te bellen. Als je dan een vervelende verkoper krijgt wimpel je hem af en probeer je het de volgende dag nog een keer.

• Krypt
Status op de website zegt niet alles; dus staar je daar niet op blind.
Dat de kosten op 120 blijven staan is eigenlijk nogmaal omdat ze dat niet zomaar kunnen resetten.

Soms maken ze een creditnota op die je bij je rekeningen kunt zien, maar dat duurt ook even voordat ie er tussen staat. En andere keren verrekenen ze het direct met de lopende of volgende rekening.

Dus als niet geheel gerust bent,gewoon nog een keer bellen. Mogelijk krijg je het bedrag 2x gecrediteerd (zoals bij mijn vrouw; gemeld maar we mochten het houden vanwege de overlast)

Pvouput live

• Shamalamadindon
Op de een of andere magische manier is m'n abbonement weer verschenen.. en hoera web 'n walk standard staat er bij!

Wat betreft die facturen van t-mobile ben ik wel benieuwd hoe de volgende er uit ziet :)

Edit:

Krijg nog steeds "i.v.m. een betalingsachterstand" als ik wil bellen, vanavond toch maars eens met t-mobile bellen dus.

[Voor 23% gewijzigd door Shamalamadindon op 12-10-2010 09:21]

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 22:21

Nakebod

Nope.

Heb iets vergelijkbaars meegemaakt, alleen voor een lager bedrag. Abonnement liep tot 14 augustus ofzo. Had een verlenging, inclusief WnW standard aangevraagd. Telefonie liep gewoon door, internet was gestopt op de 14e (Dus niet eens t/m) en werd pas 2 dagen later weer geactiveerd. Vonden ze bij de klantenservice een normale zaak bij een verlenging. Wel 25-30 euro extra kosten voor die paar dagen.

Uiteindelijk krijg je wel je geld terug, of eigenlijk niet direct terug, maar via een credit nota wordt je volgende maandbedrag verrekend. Komt ook bij je facturen te staan op de website.

Nu scheelt het wel dat ik geen betalingsachterstand kreeg hierdoor, ook wel het nadeel van automatische incasso :+ Werd dus niet afgesloten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Shamalamadindon
Dus als ik vanavond bel kan ik een "u moet de 120 euro gewoon betalen en dat word dan verrekend..." verwachten?

• Krypt
Dat kan; maar bij zo'n bedrag zou ik toch maar even melden dat je daar niet helemaal mee eens bent, en dat je wilt dat de creditnota direct verrekend wordt de eerstvolgende betaling.

Als je gewoon netjes blijft dan kan er veel geregeld worden hoor. Foutjes zijn mogelijk; en gewoon reageren zoals je zelf behandeld wilt worden als je zelf een foutje maakt.

Pvouput live

• Shamalamadindon
Ondertussen is een sms'je binnengekomen dat ik weer gewoon kan bellen en internetten maar bij (huidige) overige kosten staat nog steeds 120 euro dus ben benieuwd.

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:11
Hetzelfde gehad met het verlengen van het contract van mijn vrouw.(verlenging + WnW)
extra kosten stonden ineens op 90 euro bleek dus de internet bunde (web and Walk) niet te zijn toegevoegd.
dit was allemaal in Juli en ben nog bezig het terug te krijgen...contract verlengd via Belcompany dus moet het via Belcompany regelen en dat gaat niet zo snel.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee