Ik heb sinds vandaag een zeer bizar probleem met mijn apache installatie:
Win 2003 SP 1
Apache 2.0.59
PHP 5.2.10
Het probleem:
Apache geeft mijn Javascript code/files verkeerd door.
Als ik de source bekijk, dan zie ik halverwege de file dat deze stopt en dan terug opnieuw het begin van de source file laat zien. Ik heb de source ook eens in eens TXT file geplaatst maar ook deze file heeft dit probleem. Als ik de files rechtstreeks op de server open doen, is alles OK.
De file die ik download is exact even groot in bytes als de file op de server.
Ik heb ook al eens een cleane Apache 2.2 geïnstalleerd --> zelfde probleem.
Ik heb op mijn server ook Kerio Connect draaien (die intern ook een webserver heeft) en als ik de JS file daar zet en online bekijk, dan is de file OK.
Heb al heel de morgen gezocht maar ik vind niets, als iemand een hint/tip heeft in welke richting ik moet zoeken...
Update: blijkbaar worden images ook maar half getoond
Win 2003 SP 1
Apache 2.0.59
PHP 5.2.10
Het probleem:
Apache geeft mijn Javascript code/files verkeerd door.
Als ik de source bekijk, dan zie ik halverwege de file dat deze stopt en dan terug opnieuw het begin van de source file laat zien. Ik heb de source ook eens in eens TXT file geplaatst maar ook deze file heeft dit probleem. Als ik de files rechtstreeks op de server open doen, is alles OK.
De file die ik download is exact even groot in bytes als de file op de server.
Ik heb ook al eens een cleane Apache 2.2 geïnstalleerd --> zelfde probleem.
Ik heb op mijn server ook Kerio Connect draaien (die intern ook een webserver heeft) en als ik de JS file daar zet en online bekijk, dan is de file OK.
Heb al heel de morgen gezocht maar ik vind niets, als iemand een hint/tip heeft in welke richting ik moet zoeken...
Update: blijkbaar worden images ook maar half getoond
[ Voor 3% gewijzigd door DaRKie op 11-10-2010 10:08 ]