"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Dat werkte bedankt, maar van de 77MB grote video heb ik nu een .wav audiobestand van 44MB, is dat ook ergens in virtualdub aan te passen of zal ik het nu moeten transcoderen met een ander progje om het te verkleinen?
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Afaik komt er niet gecomprimeerde wav uit als je het audio signaal op deze manier er uit haalt.
Hercomprimeren naar een ander formaat is denk ik een kleine prijs voor de eenvoud van virtualdub.
Mogelijk zijn er binnen VD nog meer / handigere opties, maar die schieten even niet te binnen.
Hercomprimeren naar een ander formaat is denk ik een kleine prijs voor de eenvoud van virtualdub.
Mogelijk zijn er binnen VD nog meer / handigere opties, maar die schieten even niet te binnen.
[ Voor 20% gewijzigd door jeronimo op 11-10-2010 01:24 ]
Mja, als je VirtualdubMOD pakt, kun je naar streams gaan > stream list > en dan demux en dan heb je gewoon je audiostream zoals die in de mpeg is opgeslagen in jouw geval een mp2.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Waarom zou demux in virtualdubmod wel 1 file geven als demux met tsmuxer dat niet geeft?
Geen idee, maar heb je het geprobeert ? Dan weet je waar het probleem ligt of het clipje of tsmuxer...jayvol09 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:05:
Waarom zou demux in virtualdubmod wel 1 file geven als demux met tsmuxer dat niet geeft?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Pagina: 1