• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:50
Hoi,

Ik wil een nieuwe GSM, maar ik heb al een abonnement lopen bij een provider!

Nu zat ik te denken om weer een abbo af te sluiten in combinatie met een ander toestel om zo de kosten wat te drukken.
Maar wel abbo is nou het beste!? dus wie geeft de dikste bonus voor het minste geld?!, zodat ik dus minder abbo geld betaal dan dat ik bonus krijg!
Zo te zien? D* 60, maar Ben Bijzonder doet het ook goed!?

Wie kan mij hier even wat info over geven?
Want dan blijf ik gewoon bellen met mijn oude abbo, en leg ik het nieuwe in de kast en zeg het dan op na 1 jaar :7

American Express vraagbaak

Verwijderd

http://www.gsmdirect.nl/

hier krijg je wat korting op je nieuwe gsm in combinatie met een goedkoop abonnement best te doen :)

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kunt toch ook je bestaande abo verlengen en er gelijk tegen een lager bedrag een toestel bij kopen?

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
www.gsmweb.nl

Hier heb ik ook een abbo en het werk fantastisch!!!

Eerst een pre-paid gsm gekocht en vervolgens een abbo bij die lui genomen

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 23:12
Op Tuesday 13 March 2001 17:37 schreef Gump het volgende:
Je kunt toch ook je bestaande abo verlengen en er gelijk tegen een lager bedrag een toestel bij kopen?
dat wou ik dus, maar volgens mij kan dat niet bij Ben?
Ik was eigenlijk in eerste instantie niet zo tevreden over Ben.. maar me contract is nou al over ut jaar heen, dus nou zou ik em op kunnen zeggen. Echter mijn abbo is nu nog op de oude voorwaarden gebaseerd, dus lekker goedkoop... :P
Ben vaak, 180min/maand, 25c altijd, 40 piekkies... Ik kreeg er ook nog een jaar geleden wat korting bij omdat ik al een toestel had (Nokia 6150)

Nu begint dat toestel echter een beetje gammel te worden, en ik kan eventueel van me abbo af... Maar verlengen zou beter uitkomen, want zo goedkoop kom ik nu nergens meer... Maar ik heb dus ook een nieuw toestel nodig... iemand ideeen? :?

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik zou zeggen zeg dat abbo op en koop los een toestel en neem dan een gratis abbo bij ben je in sommige gevallen goedkoper uit
ligt er wel aan welk toestel je van plan bent te nemen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Bij www.algebeld.nl koop je al een Nokia 3310 voor slechts f 29,- met een eenjarig Allin 60 contract.

Indien je al een toestel hebt krijg je zelfs f 290,- van ze retour. En het abonnementsgeld voor een jaar is maar f 220,-. Geld verzienen dus! :)

Goedkoper kan volgens mij niet.

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 23:12
Op Wednesday 14 March 2001 00:28 schreef jazzVL het volgende:
ik zou zeggen zeg dat abbo op en koop los een toestel en neem dan een gratis abbo bij ben je in sommige gevallen goedkoper uit
ligt er wel aan welk toestel je van plan bent te nemen
haha, lolbroek... weet je wel wat zo'n telefoon los kost? Voor die Nokia 6210 ben je dan al 1200 piekkies kwijt...
ditzelfde heb ik vorig jaar gedaan bij mijn ben-abo via gsm.nl maar dat was ook alleen omdat ik al een 6150 had....

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Pagina: 1