Toon posts:

Kilometerregistratie voor lease maken

Pagina: 1
Acties:

• LSNN86
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23-04-2016
-

[Voor 99% gewijzigd door LSNN86 op 23-04-2016 15:13]

• Leftblank
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:43
Heb je toevallig deze al eens bekeken? Er zijn amper leaserijders in Nederland natuurlijk dus wellicht valt het tegen, maar er moet toch wel iets uit te slepen zijn gok ik zo.

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45

EMP

Krulloos!

Als je mensen in dezelfde situatie zoekt is het misschien ook handig om je situatie te vertellen ;)

Ik rijd elke dag het zelfde stuk op en neer naar mijn werk. Dat is 2x44 KM/dag, 5 dagen per week, behalve als ik vrij ben of bij hoge uitzondering voor mijn werk ergens anders langs rij (garage ofzo). Easy administratie, heb ik niet eens excel voor nodig ;)

Maar jij zoekt neem ik aan wat anders...?

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Leftblank schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:52:
Heb je toevallig deze al eens bekeken? Er zijn amper leaserijders in Nederland natuurlijk dus wellicht valt het tegen, maar er moet toch wel iets uit te slepen zijn gok ik zo.
Misschien heeft de belastingdienst wel een voorbeeld op hun site staan, maar dat is een gokje

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• MADG0BLIN
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:27
Iemand op de zaak heeft hier een GPS achtig apparaatje in zijn auto gezet. Leest hij 1x in de zoveel tijd uit en hij ziet precies waar hij is geweest. Is dit ding: http://www.nedsoft.nl/rittenregistratie
Misschien is dat wat voor je.

• Aladeen
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 26-12-2014
Van Naar Stand Reden

Amsterdam Rotterdam 10000 huis - zaak
Rotterdam Amsterdam 10080 zaak - huis

i5 3570K @ 4,6Ghz cooled by Scythe Mugen 3 | MSI Z77-G45 | XFX Radeon HD7950 Black DD @1100Mhz | Crucial M4 128GB + 2TB | 8GB Corsair Vengeance LP | Logitech G510 | MadCatz RAT 7 | LG IPS277L-BN

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee