Ik heb een probleem, wat zich soms voordoet. Soms dan reageert windows niet op het klikken van de muis. De cursor beweegt wel mee met de muisbewegingen, maar hij reageert niet op linker en rechtsmuisklikken. Ook is het vaak zo dat het venster wat ik heb open staan, niet meer wil afsluiten, ook niet via de task manager. Rebooten is dan enige mogelijkheid. Dan doet alles het weer goed, tot hetzelfde weer gebeurt. Dit is nu een paar dagen aan de gang.
Ik heb met Avast zowel een quick scan als een full system scan gedaan, maar die vond niks.
Ook heb ik hitman pro gedraaid, ook geen resultaat.
Ik heb op google gezocht, maar daar werd ik niet veel wijzer van.
Ik heb WinXP pro sp3 draaien. Het enige wat ik recent geïnstalleerd heb is de last.fm audio scrobbler en het spel dead rising 2. Zou het aan 1 van dezen kunnen liggen?
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik heb met Avast zowel een quick scan als een full system scan gedaan, maar die vond niks.
Ook heb ik hitman pro gedraaid, ook geen resultaat.
Ik heb op google gezocht, maar daar werd ik niet veel wijzer van.
Ik heb WinXP pro sp3 draaien. Het enige wat ik recent geïnstalleerd heb is de last.fm audio scrobbler en het spel dead rising 2. Zou het aan 1 van dezen kunnen liggen?
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB