Toon posts:

Autonome voertuigen

Pagina: 1
Acties:

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:34
nieuws: Google experimenteert met 'zelfrijdende' auto

Ik vind het filmpje toch wat vreemd. Het hele artikel gaat over de auto van Google. Slechts in de allerlaatste zin wordt nog even aandacht aan de auto van de TU Braunschweig besteed en gelijk een filmpje van die auto gepost. Is het niet netter om even een alinea aan die auto te besteden die met 60km/h 11km (uit mijn hoofd, heb het artikel gelezen gister) over de ringweg kon rijden, maar nog niet met stoplichten kan communiceren, iets dat handmatig moet worden gedaan.

• Slapstick
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12:55

Slapstick

Me, myself or I

en deze:

Helaas!
De video die je probeert te bekijken is niet langer beschikbaar op Tweakers.net.

heeft de titel google car?

:TweakBlog:

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:34
Dat is wat ik zeg ;)

Het artikel zelf gaat wel over de google car namelijk: http://googleblog.blogspo...what-were-driving-at.html

Waarschijnlijk komt de verwarring een beetje van de posting op Engadget, waar ze het ook over beide wagens hebben, iets dat hier is overgenomen.

• Relief2009
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-08 11:04
Als het hoofdartikel over Google gaat, dan is een verwijzing naar het filmpje dmv een link meer dan genoeg. Door een filmpje neer te zetten in het Artikel, wordt er de indruk gewekt dat het filmpje bij Google hoort.

Het onderstaande filmpje bewijst ook dat er totaal niet wordt begrepen dat de video niet van Google is :)

http://tweakers.net/video/1948/google-car.html

Het is jammerlijk dat Tweakers Google zoveel aandacht geeft, terwijl het TU Project mij veel interessanter lijkt omdat er concreet resultaten worden geboekt. Ik heb van Google alleen maar teksten gezien en geen videos.

[Voor 48% gewijzigd door Relief2009 op 10-10-2010 23:07]

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

De video die ik quote is uit een los artikel ;).

Edit:

http://tweakers.net/video/1948/google-car.html

[Voor 44% gewijzigd door Slapstick op 10-10-2010 23:08]

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Een dag verder en niets verandert?

Een totaal verkeerde titel heeft toch wel wat prioriteit in mijn ogen..

• Wilbert de Vries
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 08:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De videotitel is fout dus nu aangepast
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee