Toon posts:

2e hands Sharp MD-MT15

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik kan voor een leuk bedrag (100 piek) een shapr MD-MT15 (portable minidisc met recording) overnemen.
Zitten wel een aantal deuken in, waardoor
  • MD'tje niet errug makkelijk in en uitgaat
  • Bovenste helft van de display niet lekker werkt, titel enzow is dus wel te zien
  • Het ding d'r natuurlijk niet echt tof meer uitziet
Ik heb em nu ff op proef hier, geluid klinkt perfect, stopt ook niet zomaar, leest alle md'tjes zonder probleem.

Als ik verder geen probleempjes tegenkom koop ik hem denk ik wel

Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?
En is 100 piek een beetje een goede prijs?

Alvast bedankt

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Tja... uit ervaring zou ik zeggen Niet doen..
mn vorige MD Recorder had ik al een paar keer laten vallen maar hij bleef t wel doen, maar hij heeft t uiteindelijk toch begeven...

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Topicstarter
Keej, bedankt iig. Die deuken komen trouwens niet door een val maar doordat die vriend van me die hem verkoopt een stomp heeft gehad..en precies op de plaats waar z'n md zat :)...(kan ook niet door val komen, deuken zitten niet aan de rand ofzow)

ik weet niet of het uitmaakt...

Verwijderd

Topicstarter
Aargh, of ik ben gwoon stom of dat ding wil niet opnemen.

Als ik em dmv een tulp --> 3.5 mm jack aan m'n stereo hang en dan probeer op te nemen doet ie dit gewoon. Maar als ik dan het ding "afsluit" en hij "TOC WRITING" doet geeft het apparaatje een error : UTOC ERROR
Er komt dan een track op het mdtje te staan wat heeel langzaam aftelt en geen geluid bevat...

Kan het ding gewoon niet meer opnemen of doe ik iets verkeerd?