Ik ben bezig met een solution waarin ik gebruik maak van een eigengemaakt framework project, een businesslogic project en het webapplication project. WebApplication heeft references naar het FrameWork en BusinessLogic, BusinessLogic heeft references naar het FrameWork (de managers maken gebruik van de datasource-classes ivm connections naar sql-servers) en het FrameWork heeft geen references.
Nu wil ik vanuit FrameWork gebruik maken van de managers en objecten in BusinessLogic, maar dat kan natuurlijk niet via een reference want dan krijg ik de error over Circular Dependency. Hoe ga ik dit bewerkstelligen?
Ik heb veel gelezen, maar lees enkel over interfaces. Zie niet hoe dit een oplossing zou kunnen zijn voor dit probleem.
circular_dependency.jpg
Nu wil ik vanuit FrameWork gebruik maken van de managers en objecten in BusinessLogic, maar dat kan natuurlijk niet via een reference want dan krijg ik de error over Circular Dependency. Hoe ga ik dit bewerkstelligen?
Ik heb veel gelezen, maar lees enkel over interfaces. Zie niet hoe dit een oplossing zou kunnen zijn voor dit probleem.
circular_dependency.jpg