[PW] Eee PC 1015PEM opsplitsen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Het gaat om deze Eee PC 1015PEM

Als je doorklikt naar de drie winkels die em hebben, zie je dat Take It Now en Allmicro em leveren met bluetooth, en Salland levert em zonder bluetooth.

Lijkt me prettig als ie opgesplitst wordt, waarvan er dan dus een bluetooth in de specs op de PW heeft. Dan kun je er ook op zoeken.

De witte, rode en blauwe worden door dezelfde shops geleverd, dus daar zal dit euvel ook gelden.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
Volgens mij hebben de versies waarbij geen bluetooth staat aangegeven bij de specs, gewoon bluetooth. Dat haal ik namelijk uit de productgegevens van de winkels zelf.
Ook kan ik geen verschil vinden tussen de 2 varianten van de witte 1015PEM bij de winkel die ze beide aanbiedt(centralpoint) behalve een verschillende prijs(met bluetooth is goedkoper:?).
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Het koppelen van prijs en product gebeurt op basis van productcodes. Hier kan natuurlijk een fout in sluipen. Bijvoorbeeld doordat wij een verkeerde combinatie van productcodes gebruiken, of dat de retailer dit doet. In dit geval blijkt echter nergens uit dat dit het geval is. Daarom kan ik niet anders dan concluderen dan dat de prijzen die bij de producten aangegeven staan gewoon kloppen.

Dat de retailer ervoor kiest een bepaalde selectie aan specificaties niet op te nemen, zou hierin misschien een verklaring kunnen zijn.

Mochten er meer redenen zijn om aan te nemen dat het toch niet klopt, hoor ik dit graag.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?