Toon posts:

Alternatief voor Gigabyte GA-770TA-UD3

Pagina: 1
Acties:

• sjouks
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16-09 08:00
Hallo iedereen,
Ik heb recent alle onderdelen van het bbg midrangegamesysteem besteld. Helaas was het moederboord niet meer op voorraad en ook niet bij de leverancier (blabla) dit kreeg ik bij meerdere bederijven te horen.
Dus hier komt de vraag;
Wat is een goed alternatief voor Gigabyte GA-770TA-UD3 die ook in dit systeem past ?

Alvast bedankt !

Ps. ik ben nieuw so take it easy :)

• iDaniel
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:49

• grizzlybeer
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Neem i.d.d. een mobo met de AMD 800 serie chipset. Waarom iets verouderds kopen?

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:12

Ed_L

Crew Council
Wat maakt de 770 verouderd? De amd800 chipsets bieden nou niet echt iets nieuws.

• Shuriken
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 18:40

Shuriken

Life is all about priorities

Als iets niet meer te koop is, is het per definitie verouderd...in elk geval in computerland. De northbridge van de 800 brengt weinig nieuws. Alleen met de nieuwe SB850 heb je nog SATA600 erbij. Maar goed dat is eigenlijk alleen interessant als je een SSD gebruikt.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:12

Ed_L

Crew Council
Dat moederbord mag dan uitverkocht zijn, er zijn nog zat ander planken met die chipsets.

• sjouks
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16-09 08:00
Bedankt mensen :) Ben voor de asrock 870 gegaan.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee