Nu ik m'n computer eindelijk aan de praat heb gekregen, wilde ik Windows XP (Professional) gaan installeren.
Wanneer hij echter begint met de bestanden te laden (dit is direct in het begin) krijg ik een BSOD en doet hij verder niets meer.
Ook heb ik geprobeerd om de harde schijf van m'n huidige computer eraan te hangen (staat ook Windows XP Professional op).
Wanneer hij echter bij het Windows logo komt (die met het laadbalkje) crasht hij ook en start hij opnieuw op. Dan krijg ik de opties voor Safe Mode etc.
Deze werken echter geen van alleen, Windows crasht namelijk weer.
Waar kan dit in zitten?
De harde schijf is goed, deze gebruik ik nu ook, videokaart werkt perfect, voeding is sterk genoeg.
Lijkt me een probleem van het mobo, het RAM of de processor.
Het systeem:
- AMD Athlon X3 445
- MSI 770-G45
- OCZ OCZ3G100664GK
- Chieftec GPS-550A
- 2x harde schijf die goed werken
Ik zal eens kijken of ik de foutcode van het BSOD kan krijgen.
Wanneer hij echter begint met de bestanden te laden (dit is direct in het begin) krijg ik een BSOD en doet hij verder niets meer.
Ook heb ik geprobeerd om de harde schijf van m'n huidige computer eraan te hangen (staat ook Windows XP Professional op).
Wanneer hij echter bij het Windows logo komt (die met het laadbalkje) crasht hij ook en start hij opnieuw op. Dan krijg ik de opties voor Safe Mode etc.
Deze werken echter geen van alleen, Windows crasht namelijk weer.
Waar kan dit in zitten?
De harde schijf is goed, deze gebruik ik nu ook, videokaart werkt perfect, voeding is sterk genoeg.
Lijkt me een probleem van het mobo, het RAM of de processor.
Het systeem:
- AMD Athlon X3 445
- MSI 770-G45
- OCZ OCZ3G100664GK
- Chieftec GPS-550A
- 2x harde schijf die goed werken
Ik zal eens kijken of ik de foutcode van het BSOD kan krijgen.