Toon posts:

op zoek naar externe harde schijf

Pagina: 1
Acties:

• mamin
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-03-2017
hey allemaal,

mijn oude harde schijf was laatst kapot gegaan en ik ben nu op zoek naar een nieuwe harde schijf..
maar ik heb echter helemaal geen verstand van externe harde schijven :-(

mijn oude harde schijf had ik namelijk gewoon via internet gekocht zonder te letten op zijn specs en die schijf viel wel erg tegen.. hij werd namelijk vaak niet herkend.. ook al probeerde ik het op andere pc's en laptops.. altijd dezelfde problemen.. hij werd niet herkend door de computer en hij crashte ook vaak waardoor ik hem steeds maar weer moest formateren.

is er enig advies wat jullie mij kunnen geven?
ik heb gezocht maar ik heb geen sites gevonden die echt informatie gaven over waar je op moet letten bij het kopen van externe harde schijven..

• Roel1966
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Zelf koop ik nooit kant en klare externe harde schijven en koop alleen een losse case waarbij je zelf dan kan kiezen welke harddisk je erin wilt hebben. Dus misschien een idee om eens langs de lokale pc-boer te gaan en je daar een externe harde schijf zelf kan laten samenstellen.

• Stefanovic45
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21:32
USB 3.0 of eSata zijn sowieso dingen waar ik rekening mee zou houden

Hyundai Ioniq Electric 28 kWh / 5.4 kWp PV installatie

• mamin
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-03-2017
hey dankje =D zal een poging wagen

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies