Toon posts:

Externe hardeschijf word niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• Patrick3691
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10-10-2010
Hallo mensen

Ik hoop dat iemand me met het volgende kan helpen

Gister heb ik een hardeschijf gekocht voor in me media player en er in gezet, nu werkte hij gister wel en werd hij herkend door me pc maar ik wil er nu films net films op gaan zetten en nu doet hij het opeens niet.

Ik hoor wel het deuntje dat hij in me pc zit en als ik bij apparatenbeheer kijke staat hij er ook gewoon tussen maar ik krijg hem niet te zien tussen de mappen bij deze computer dus het is een beetje vreemd.

Weet iemand wat ik hier mee aan moet ? :?

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Heb je wel de harde schijf geformateerd doormiddel van het menu in je mediaspeler.
om welke gaat het :?
je harde schijf en je mediaspeler.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Patrick3691
Ja hij is wel geformateerd!

Het gaat om de harde schijf btw

• AxzZzeL
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-09 11:28

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Probeer eens een programma als testdisk: http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk . :) Kijk of je de harde schijf hier wel mee kan vinden. Misschien moet je de partitie tabel effe restoren, of is een MBR niet helemaal correct.

Edit: Kijk bij Computer Management in de administrative tools map in het configuratiescherm (win2000/xp/vista/7). In Disk Management moet ie wel staan, waarschijnlijk nog eventjes formatteren :)

[Voor 31% gewijzigd door AxzZzeL op 09-10-2010 19:09]

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Patrick3691
Ik heb het al gevonden ik moest bij schijfbeheer de schijf nog een naam toewijzen!

Toch bedankt voor de hulp mensen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee