Toon posts:

FIFA Tournaments.be + FIFA 11 Toernooi

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• Jenthex
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09:46
Hey,

Zoals iedereen wel weet is FIFA 11 weer een geweldig spel in de FIFA reeks. Vooral de online modus houdt de meeste spelers maanden zoet. Zo worden er ook af en toe toernooitjes georganiseerd op verschillende fora. Leuk natuurlijk, maar er was iets dat ik miste: een plaats waaruit alles geregeld werd, ranglijsten werden op gesteld,...enzovoorts. Met dit in het achterhoofd ben ik aan de slag gegaan en toen was FIFA Tournaments.be geboren! Ik hoop dat er hier veel getalenteerde (en misschien iets minder getalenteerde :)) FIFA spelers zijn die wel van een uitdaging houden. De site staat natuurlijk nog in zijn kinderschoenen, maar ik hoop met jullie feedback er een aangename plaats van te maken! Voorlopig is de site voorbehouden voor de Xbox 360 gebruikers, maar wie weet komt de Playstation 3 er in een latere fase ook nog bij. Feedback en vragen mag je gerust hier stellen, als je wil meedoen aan het toernooi, kan je je hier registreren. ;)

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:26

psychoclown

Back in black

Het is niet de bedoeling dat je reclame maakt voor je site, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam. Wil je echter een tournooi houden hier op tweakers dan kan dit maar moet je wel eerst contact opnemen met ons (de Spielerij moderators).

[Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2010 10:22]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee